Adresaci szkolenia
► lekarze
► pielęgniarki
► personel medyczny
► Rozwijanie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
► Rozwijanie umiejętności dostrajania się do różnych typów Pacjentów
► Rozwijanie umiejętności przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny
► Przekazanie wiedzy na temat istoty relacji Lekarz-Pacjent
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Wzrost umiejętności budowania relacji opartej na zaufaniu
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost pozytywnego nastawienia Pacjentów do proponowanego sposobu leczenia
KOMPETENTNY LEKARZ W OPINII PACJENTA
• Kompetentny lekarz oczyma lekarza - ćwiczenie
• Kompetentny lekarz oczyma Pacjenta- prezentacja wyników badań przeprowadzonych wśród Pacjentów na temat ich postrzegania kompetentnego lekarza
• Podsumowanie
KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
• Komunikacja interpersonalna - mini-wykład
• Komunikacja i jej wpływ na nastawienie Pacjenta do proponowanego programu leczenia
• Model komunikacji z Pacjentem
• Zachowania sprzyjające komunikacji z Pacjentem
• Zachowania, których warto unikać podczas komunikacji z Pacjentem
PRZEBIEG WIZYTY A KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
• Struktura wizyty i umiejętności komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji Lekarz -Pacjent
• Nastawienie Pacjenta – jak budować relacje z Pacjentem?
POWITANIE
• Siła pierwszego wrażenia
• Sztuka nawiązywania kontaktu i budowania pozytywnego nastawienia
WYWIAD LEKARSKI
• Aktywne słuchanie
• Pytania - typologia, funkcje i zasady zadawania pytań
• Typologia Pacjentów i dostrojenie do poszczególnych typów
• Jak stawiać trudne pytania, aby uniknąć zakłopotania Pacjenta i uzyskać wiarygodną odpowiedź?
BADANIE PRZEDMIOTOWE
• Przekazywanie instrukcji przed badaniem
• Na co zwrócić uwagę, aby uniknąć trudnych sytuacji?
DIAGNOZA I ZALECENIA
• Emocje Pacjenta - jak reagować, kiedy u Pacjenta pojawiają się silne emocje?
• Zrozumiały język - sposób przekazywania diagnozy
• Kiedy Pacjent ma trudności ze zrozumieniem diagnozy i zaleceń - rozpoznawanie sygnałów świadczących o takiej sytuacji
• Zalecenia - jak je przekazywać i z jakich metod korzystać, aby Pacjent się do nich stosował
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE WIZYTY
• Podsumowanie i pożegnanie Pacjenta
EWALUACJA
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
• komunikacja z pacjentem szkolenie
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz, Szkolenie Marketingowe, Medyczne, obsługa klienta, inne, . zamkniete
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.