Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol

  • Termin: 2019-11-19 - 2019-11-20
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1250.00 1187.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1460.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 


Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

 

 

Terminy i miejsca szkolenia

Poznań

2019-10-08

2019-10-09

2 dni (16 h)

1250 zł

Warszawa

2019-11-26

2019-11-27

2 dni (16 h)

1250 zł

 

 

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA  

 

 

Grupa docelowa:

 
Szkolenie szczególnie polecane dla:
-pracowników administracji publicznej,
-pracowników działów kadr i płac,
-właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
-przedsiębiorców samodzielnie rozliczających współpracowników,
-osób zainteresowanych omawianą tematyką.
 
 

Cel szkolenia: 

Szkolenie z zakresu prawa pracy jest usystematyzowaniem wiedzy i służy poznaniu poprzez praktyczne przykłady podstawowych kwestii jak również zagadnień budzących wiele rozbieżności interpretacyjnych. Ponadto w ramach szkolenia omówione zostaną kluczowe zmiany w prawie pracy oraz   przedstawione zostanie wiele problemów wynikających ze stosowania przepisów kodeksu pracy jak również jego aktów wykonawczych.
 
 

Korzyści dla uczestników: 

-Omówienie aktualnego stanu prawnego jak również obowiązujących przepisów z praktycznego punktu widzenia.
-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.
-Jeżeli mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.
 
 

Metodologia: 

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
 
 

Trener 

Barbara Tomaszewska
Specjalizacja trenerska:
 
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER, doradca podatkowy, specjalizuje się w zagadnieniach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Od kilku lat wykładowca na kursach i szkoleniach dotyczących zagadnień kadrowo-płacowych, planowania i rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Departamencie Kadr i Płac dużej korporacji ubezpieczeniowej. Obecnie od 2007 roku prowadzi kancelarię zajmującą się obsługą kadrowo-płacową firm i doradztwem podatkowym. W codziennej pracy udziela wielu porad i rozwiązuje problemy jakie pojawiają się w związku z czynną obsługą firm w tej dziedzinie.
Autorka licznych artykułów w Portalu Kadrowym, Wydawnictwie Wolters Kluwer Polska. Oprócz wiedzy specjalistycznej posiada przygotowanie pedagogiczne zdobyte na studiach oraz certyfikat trenera. Program zajęć, przygotowana prezentacja, materiały dla słuchaczy, ćwiczenia, kazusy, stanowią program autorski, który dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań Uczestników. 
 

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Dzień pierwszy:
1. Zmiany przepisów Kodeku pracy związane ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją;
1) zakres, sposób i warunki prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej;
2) dokumentacja pracownicza w wersji papierowej czy elektronicznej;
3) zasady obowiązujące w przypadku zmiany postaci dokumentacji pracowniczej z papierowej na elektroniczną i z elektronicznej na papierową;
4) informowanie pracowników o zmianie postaci prowadzenia i przechowywania dokumentacji
5) sposób i tryb doręczania informacji lub zawiadomienia o możliwości odbioru dokumentacji pracowniczej,
6) okres przechowania dokumentacji pracowniczej;
7) okres przechowywania dokumentacji pracowniczej, która stanowi dowód w postępowaniu
8) dokumentacja pracownicza w przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy z pracownikiem
9) informacje o dokumentacji dołączane do świadectwa pracy;
10) zniszczenie dokumentacji pracowniczej;
2. Nowe rozporządzenie z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
1) omówienie szczegółowych zasad prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej;
2) szczególne wymagania dotyczące prowadzenia i przechowywania dokumentacji w postaci elektronicznej;
3) doręczanie informacji lub zawiadomienia o możliwości odbioru dokumentacji pracowniczej oraz sposób odbioru tej dokumentacji,
4) wydawanie kopii dokumentacji pracowniczej,
5) odpowiedź na pytanie czy istnieje obowiązek dostosowania dotychczasowej dokumentacji do wprowadzonych zmian
3. Nowe obowiązki płatnika składek związane ze zmianą terminu przechowywania akt osobowych – od 1 stycznia 2019r
1) zakres danych, które będą wykorzystywane w nowych raportach ZUS RIA i ZUS RPA oraz zmiany wprowadzone w formularzach ZUS ZWUA, ZUS DRA, Informacji rocznej/ miesięcznej dla osoby ubezpieczonej;
2) rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych raportów miesięcznych i imiennych raportów miesięcznych korygujących, zgłoszeń płatnika składek, deklaracji rozliczeniowych i deklaracji rozliczeniowych korygujących, zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, raportów informacyjnych, oświadczeń o zamiarze przekazania raportów informacyjnych oraz innych dokumentów zastąpi rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2009 r. ;
4. Zakres danych jakie może żądać pracodawca od zatrudnianego pracownika
1) rządowy projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia 2016/679 z dnia 23 listopada 2018 r. (RPU VIII, poz. 3050)
2) dostosowanie dokumentacji prowadzonej przez pracodawcę do wymagań RODO,
3) czy pracodawca może żądać od pracownika podania imion rodziców,
4) zasady przyznawania określonych składników wynagrodzenia a RODO,
5) świadczenia przyznawane z ZFŚS z zastosowaniem kryterium socjalnego a RODO,
6) zgody uzyskane na przetwarzanie danych przed 25 maja 2018r,
7) przykłady klauzul informacyjnych przekazywanych pracownikowi, zleceniobiorcy,
8) odpowiedź na pytanie czy istnieje obowiązek usuwania z akt osobowych dokumentów, które obecnie nie są wymagane,
9) zaświadczenie o zarobkach a RODO,
10) oświadczenie zleceniobiorcy a RODO,
11) czy pracodawca ma prawo żądać od pracownika nr NIP, adresu zameldowania,
12) lista obecności – jakie informacje należało z niej usunąć
5. Stosowanie monitoringu i kontrola poczty elektronicznej – projektowane zmiany
6. Ograniczenie obowiązku przeprowadzania szkoleń okresowych BHP – od 1 stycznia 2019r

1) ograniczenie obowiązku przeprowadzania szkoleń okresowych BHP dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach o najniższych wskaźnikach wypadkowości i warunkach środowiska pracy;
2) zwiększenia możliwości pełnienia zadań służby BHP przez pracodawcę zatrudniającego do 50 pracowników,
7. Przyjęcie bezgotówkowej formy wypłaty wynagrodzenia jako formy preferowanej – od 1 stycznia 2019r
8. Rodzaje umów o pracę, zawieranie umów terminowych „33 i 3”– rozwiązywanie kazusów, stanowiska urzędów

1) możliwość zawarcia kolejnej umowy na czas określony,
2) zawarcie umowy na czas określony wyłączonej spod stosowania reguły 3/33 – informacja do PIP
9. Zasady stosowane przy rozwiązywaniu umów o pracę - analiza przypadków
1) okresy wypowiedzenia stosowane przy wypowiadaniu umów o pracę zawartych na czas określony
2) obliczanie stażu zakładowego dla celu ustalenia okresu wypowiedzenia,
3) przekształcenie umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony w okresie wypowiedzenia,
4) przekształcenie umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony pracownika korzystającego z ochrony,
10. Zasady stosowane przy rozwiązywaniu umów na czas nieokreślony - dopuszczalne przyczyny wypowiedzenia - analiza aktualnego orzecznictwa
11. Ochrona stosunku pracy – rozwiązywanie kazusów, analiza aktualnego orzecznictwa,
1) ochrona stosunku pracy pracowników w wieku przedemerytalnym od 1.10.2017r,
2) ochrona w trakcie usprawiedliwionej nieobecności w pracy
3) ochrona w trakcie korzystania z uprawnień związanych z rodzicielstwem,
4) ochrona związkowa,
12. Wpływ ustanowienia zarządu sukcesyjnego na trwałość stosunku pracy po śmierci pracodawcy;
13. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika – powód, termin, czynności pracodawcy poprzedzające rozwiązanie umowy z pracownikiem bez wypowiedzenia,
14. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia bez winy pracownika – analiza aktualnego orzecznictwa,
15. Zmiana warunków pracy i płacy – problemy i wątpliwości, analiza orzecznictwa
16. Najczęściej pojawiające się wątpliwości i problemy przy wypełnianiu świadectwa pracy – analiza przypadków
17. Wątpliwości i problemy pojawiające się przy udzielaniu urlopów wypoczynkowych, urlopów związanych z rodzicielstwem i innych zwolnień od pracy – aktualne orzecznictwo

1) zasady urlopowe
2) odpowiedzialność pracodawcy za udzielenie urlopu
3) zasady nabywania prawa do urlopu – okresy poprzedniego zatrudnienia, urlop w pierwszym roku zatrudnienia
4) wymiar urlopu w razie zmiany etatu, w równoważnym systemie czasu pracy
5) udzielenie urlopu w wymiarze godzinowym, przeliczanie urlopu na godziny
6) urlop proporcjonalny, wypływ nieobecności na wymiar urlopu
7) planowanie, przesuwanie, odwołanie z urlopu, urlop w okresie wypowiedzenia, możliwość odmowy urlopu na żądanie
8) udzielenie urlopu bezpłatnego a staż pracy, możliwość odwołania z urlopu bezpłatnego, wypowiedzenie umowy w trakcie urlopu bezpłatnego
9) zasady jakie powinny być stosowane w przypadku podziału urlopów związanych z rodzicielstwem
10) inne zwolnienia z pracy i prawo do wynagrodzenia

Dzień drugi:
18. Rozliczanie czasu pracy, nieobecności i zwolnień z pracy – aktualne orzecznictwo, stanowiska urzędowe
1) parametry czasu pracy ustalane w trybie i w granicach określonych w Kodeksie pracy
2) zasady stosowane przy ustalaniu rozkładu czasu pracy,
3) ustalenie okresu w jakim należy rozliczyć czas pracy pracownika – okres rozliczeniowy i zasady jego wydłużania, rozliczenie czasu pracy w przypadku ustania zatrudnienia w trakcie okresu rozliczeniowego,
4) praca w godzinach nadliczbowych
-polecenie pracy w godzinach nadliczbowych,
-zakazy pracy w godzinach nadliczbowych wynikające z przepisów,
-ustalanie przekroczeń dobowej i średniotygodniowej normy czasu pracy;
-praca po dniu wolnym a doba pracownicza,
-rozliczenie ponadwymiarowej pracy między dobami pracowniczymi,
-nadgodziny w przypadku ruchomego czasu pracy,
-ograniczenia pracy w godzinach nadliczbowych wynikające ze struktury systemów i rozkładów czasu pracy,
-wynagrodzenie i dodatki za godziny nadliczbowe – ustalenie wysokości i terminy wypłaty,
-zasady jakie należy stosować przy ustalaniu ryczałtu za godziny nadliczbowe,
-udzielenie czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych a wysokość wynagrodzenia,
-przekroczenie przeciętnej tygodniowej normy czasu pracy i przysługująca rekompensata z tego tytułu;
5) praca w dniach wolnych i zasady rekompensaty za pracę w tych dniach
-praca w niedzielę i święta i ich rekompensata
-praca w dniu harmonogramowo wolnym od pracy
-praca w dniu wolny z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy
6) godziny nadliczbowe pracowników zarządzających
7) czas pracy i godziny nadliczbowe pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze etatu,
8) czas pracy pracowników niepełnosprawnych,
9) wyjścia prywatne i ich odpracowywanie a rozliczanie czasu pracy
10) rozliczenie dyżuru w zakładzie pracy lub innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę;
11) rozliczanie czasu pracy w podróży służbowej;
12) rozliczanie czasu pracy w przypadku korzystania przez pracowników ze szkoleń
13) zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
19. Podróże służbowe pracowników – zasady rozliczania, aktualne orzecznictwo i stanowiska urzędów.
 
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
 
 

Inwestycja:

1250.00zł netto (+23% VAT) 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat) 
 

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.     
 

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2019-11-26 - 2019-11-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Kadry i płace w praktyce. Kompleksowe warsztaty z zakresu prawa pracy i naliczania wynagrodzeń.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kadry i płace w praktyce. Kompleksowe warsztaty z zakresu prawa pracy (...)

Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowa
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publiczne

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Służebność przesyłu i podziały nieruchomości w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dn
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Służebność przesyłu i podziały nieruchomości w praktyce - Kompendium (...)

Zarządzanie Projektami Unijnymi w Perspektywie Finansowej 2014-2020 - 3-dniowe warsztaty prakt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Projektami Unijnymi w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 (...)

Narzędzia IT w zarządzaniu projektami -2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie us
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Narzędzia IT w zarządzaniu projektami

Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych. Zakr
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych.

Zarządzanie projektami dla początkujących - praktyczny przegląd metodyk: PCM, PRINCE2, PMBoK. 2-dnio
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie projektami dla początkujących - praktyczny przegląd metodyk: (...)

Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne dla prac
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne dla pracowników służb finansow

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji 2018 - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Koło
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji 2018 - 3-dniowe (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol, Szkolenie Dział Personalny HR, Administracja, publiczna, samorządowa, pracownik biurowy, rekrutacja i selekcja personelu, kadry i płace, czas pracy, Poznań. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.