https://lij.com.pl/szkolenie-iso-9001
W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której nie skupimy się na omawianiu normy "punkt po punkcie" ... ale zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych
Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane biorąc pod uwagę realne problemy związane z opracowaniem, wdrożeniem i zarządzaniem systemem zarządzania jakością
U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję
Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możesz zaobserwować rozwiązania z innych firm i wymienić się opiniami z uczestnikami
Szkolenia na rynku sa różne, świetne i kiepskie, mądre i głupie, wartościowe i bezwartościowe... u nas otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej
Jest ciekawie, jest trudno, jest prosto, jest wartościowo, jest realistycznie, jest wprost i szczerze
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, oraz zdobycie kompetencji w zakresie audytu wewnętrznego systemu opartego o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015
- Prosty i przyjazny w odbiorze przekaz treści związanych z normą ISO 9001
- Praktyczne aspekty pozwalające wprost wdrożyć omówione rozwiązania w przedsiębiorstwie - cenimy wygodę i praktyczne rozwiązania
- Po szkoleniu uczestnicy potrafią sprawnie zarządzać systemem jakości, dzięki czemu stanowią zaporę przed ewentualnymi problemami z jakością
- Dzięki pozyskanej wiedzy zapewniają sprawne przejście przez audyty certyfikacyjne, oraz klientów
- W trakcie szkolenia można pozyskać ofertę z wyceną certyfikacji systemu zarządzania jakością opartego o ISO 9001
- Osób zaangażowanych w projektowanie i zarządzanie systemem zarządzania jakością wg ISO 9001
- Pełnomocników ds. Jakości, pracowników i kierowników działów zarządzania lub kontroli jakości oraz pracowników laboratoriów zakładowych
- Pracowników odpowiedzialnych za nadzór i weryfikację systemu zarządzania jakością
- Osób zainteresowanych nabyciem umiejętności audytowania systemów zarządzania jakością i pogłębianiem wiedzy z zakresu normy ISO 9001
- Kontekst organizacji: zrozumienie swojej organizacji | zakres systemu | system zarządzania jakością
- Przywództwo: przywództwo i zaangażowanie kierownictwa | skupienie się na wymaganiach klienta | polityka jakości | odpowiedzialności i role w organizacji
- Planowanie systemu zarządzania jakością: zarządzanie ryzykami i szansami | cele jakości | planowanie zmian
- Zasoby: ludzie | infrastruktura | środowisko procesu | nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym | kompetencje i świadomość pracowników | komunikacja | zarzadzanie dokumentacją
- Działania operacyjne: planowanie i kontrolowanie operacji | wymagania dla produktów i usług | własność klienta | identyfikowalność | projektowanie i rozwój | kontrola procesów zewnętrznych | dostarczanie produktów i usług | weryfikacja produktów i usług | zarządzanie produktami niezgodnymi
- Doskonalenie: zadowolenie klienta | analizy i rozwój | audit wewnętrzny | przegląd zarządzania
- Działania wdrożeniowe: zarządzanie niezgodnościami & działania korygujące | ciągłe doskonalenie
- Terminy i definicje
- Zasady i techniki audytowania
- Fazy audytu: zainicjowanie audytu | przegląd dokumentacji | przygotowanie audytu
- Wykonanie audytu - spotkanie otwierające | komunikacja
- Proces dochodzenia do wniosków z audytu | gromadzenie informacji | rodzaje pytań
- Ustalenia z audytu – postępowanie z niezgodnościami
- Wnioski z audytu
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego
- Działania poaudytowe
Egzamin
W cenie szkolenia otwartego
- Certyfikat ISO 9001 w wersji polsko-angielskiej
- Materiały drukowane
- Długopis
- Lunch
- Catering kawowy
Dodatkowe usługi rozwojowe za darmo:
- 2h konsultacji z trenerem - dostępne do 1 miesiąca po szkoleniu
- pomoc w wycenie certyfikacji
- dostęp do biblioteki - Strefy Klienta
- Pełnomocnika i Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015 Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu
CHANGE MANAGEMENT. ZARZĄDZANIE ZMIANĄLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIDlaczego zmiany się nie udają i kończą spektakularnym fiaskiem?Dlaczego zmiany budzą taki opór?Jak zaplanować wprowadzanie zmian? |
|
TRAIN THE TRAINER. Trener wewnętrzny organizacjiLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCINasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń. |
|
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. |
|
ZARZĄDZANIE CZASEM.LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie jest skierowane dla osób, które z uwagi na mnogość obowiązków mają problem z zarządzaniem sobą w czasie |
|
INŻYNIER PROCESULUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku |
|
Analiza Pareto | GOTOWY KURS VIDEOLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIAnaliza Pareto…krótko, zwięźle i na temat, z cyklu NARZĘDZIA JAKOŚCI: |
|
CHANGE MANAGEMENT. ZARZĄDZANIE ZMIANĄLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCIDlaczego zmiany się nie udają i kończą spektakularnym fiaskiem?Dlaczego zmiany budzą taki opór?Jak zaplanować wprowadzanie zmian? |
|
INŻYNIER PROCESULUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku |
|
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. |
|
TRAIN THE TRAINER. Trener wewnętrzny organizacjiLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCINasze szkolenie jest zaprojektowane przez doświadczonego praktyka.Opiera się na rzetelnej i praktycznej wiedzy „wydeptanej” w trakcie realizacji kilku tysięcy godzin szkoleń. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015, Szkolenie Menedżerskie, Jakość, zarządzanie, audyt, pełnomocnictwo, zarządzanie, inne, Poznań. otwarte, e-learning
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.