Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Obsługa trudnego Klienta (2 dni)

  • Termin: 2019-11-18 - 2019-11-19
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena brutto: 1480.00 zł
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (2 DNI)


GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku obsługi klienta, doradcy klienta w firmach, podmiotach gospodarczych. Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta. Grupą docelową szkolenia mogą być przede wszystkim pracownicy, którzy kontaktują się z klientem bezpośrednio, lub telefonicznie. Konsultanci klienta, nowi pracownicy jak również pracownicy, którzy mają jako pierwsi kontakt z klientem tacy jak magazynierzy, recepcje, sekretariaty, sklepy, portierzy. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. 

 

CEL SZKOLENIA:

Uczestnicy nabędą wiedzę dotyczącą profesjonalnej obsługi trudnego klienta, poznają aspekty prawidłowej postawy, komunikacji z trudnym klientem. Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta. Celem szkolenia jest również pokazanie w jaki sposób budować trwałe relacje z Klientem.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dlaczego tracimy Klientów?

2. Profesjonalna obsługa Klienta:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługa

3. Pro-kliencki model obsługi

- elementy pierwszego wrażenia

- błędy w kontakcie z klientami

4. Definiowanie profilu kandydata na klienta

5. Reakcja na odmowną odpowiedź klienta

- dlaczego klient odchodzi?

6. Poziom obsługi klienta:

- poziom obsługi klienta a pozytywne doświadczenie obsługi

- poziom obsługi klienta a negatywne doświadczenie obsługi

7. Jak zostać ekspertem w obsłudze klienta:

- poprawa jakości kontaktów z klientem

- nastawienie do klienta

- doskonała obsługa klienta

- czy sprawdzam się w pracy

- otoczenie w pracy

- odpowiedzialność za słowo dane klientowi

- zmiana nastawienia w obsłudze klienta

- udzielanie informacji klientowi

 

Każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie podnoszące kompetencje zawodowe.

Podczas szkolenia gwarantujemy: przerwy kawowe, słodki poczęstunek, lunch.

 

ZGŁOSZENIA:

Mati Consulting szkolenia

www.szkolenia-mc.pl

tel. 61 28 28766 lub 600 43 33 71

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2019-11-19 - 2019-11-20
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-11-20 - 2019-11-21
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-11-22 - 2019-11-23
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-11-28 - 2019-11-29
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-02 - 2019-12-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-04 - 2019-12-05
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-11 - 2019-12-12
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-16 - 2019-12-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1480.00 zł
Termin: 2019-12-18 - 2019-12-19
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1480.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania biura,organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności prowadzenia biura

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie i w dziale obsługi.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa trudnego Klienta (2 dni), Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, handlowe, marketing/reklama, obsługa klienta, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.