Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
1490 zł netto/ os +23% VAT - szkolenie stacjonarne
1390 zł netto / os +23% VAT - szkolenie online
Cena obejmuje:
• pakiet materiałów szkoleniowych,
• obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia ONLINE),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
• ankietowe badanie potrzeb uczestnika, tak by dostosować szkolenie do indywidualnych potrzeb grupy
„W biznesie jak w życiu, dostajesz nie to, na co zasługujesz, tylko …” wprowadzenie do szkolenia; pytania
na początek:
• Jak rozumiem pojęcie negocjacji?
· Jakim jestem negocjatorem?
· Postawa i nastawienie – warunek sukcesu w negocjacjach
Komunikacja interpersonalna; jak nasz styl komunikacji determinuje nasz styl negocjowania?
• Autodiagnoza stylu komunikacji (agresywny – uległy – asertywny)
· Rola indywidualnego podejścia do klienta
· Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
· Sztuka słuchania
Negocjacje– czyli gra życia
• Istota i cechy negocjacji
Przygotowanie do negocjacji jako najważniejszy etap procesu negocjacyjnego:
• Określenie przedmiotu negocjacji
· Analiza SWOT
· Określenia BATNA
· Cele – strategia – argumentacja
Strategie negocjacji handlowych:
• Negocjacje twarde
· Negocjacje miękkie
· Negocjacje oparte na zasadach (win – win) – Harvardzki Projekt Negocjacyjny
Jak rozumiemy strategię win – win?
• Tworzenie nowej wartości
· Szukanie lepszego rozwiązania
· Od zawierania transakcji do budowania relacji
Teoria góry lodowej w negocjacjach
· Jak dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych?
· Budowanie siły negocjacyjnej
· Co o satysfakcji pisał Szekspir?
Strategie obrony ceny wg Karrassa
· „To nie koń ciągnie wóz, to…” – dlaczego to nie cena decyduje o zakupie?
Trudne negocjacje
· Manipulacje – jak je rozpoznać i jak sobie z nimi radzić?
· Groźby w negocjacjach – podejście DEAL
· Jak przełamać impas w negocjacjach?
· Etyka w negocjacjach – kiedy nie negocjujemy?
Czy istnieje firmowy wzorzec negocjacji? – czyli jak rozmawiamy z ludźmi we własnej organizacji?
· Prawa negocjatora a prawa asertywności Fensterheima
Mapa moich kompetencji jako negocjatora
· Mocne strony i obszary do wzmocnienia
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
• Indywidualny plan działania
• Moje wnioski
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
MS Excel. Szkolenie dedykowane / zamknięte. Szyte na miaręGrupa Szkoleniowa SOLBERGMS Excel poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowanySZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia (...) |
|
Zrządzanie sobą w czasie i realizacja celów. Szkolenie dedykowane / zamknięte. Szyte na miaręGrupa Szkoleniowa SOLBERGSZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia (...) |
|
AKADEMIA MANAGERAGrupa Szkoleniowa SOLBERGAKADEMIA MANAGERA CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 8 dniowy aktywny cykl szkoleniowy wzmacniający kompetencje managera/lidera 66 h intensywnej pracyDATA SZKOLENIA: Do uzgodnieniaMIEJSCE (...) |
|
TELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEMGrupa Szkoleniowa SOLBERGTELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Przekazanie narzędzi pozwalających:Przekazanie narzędzi pozwalających:Skutecznie umawiać (...) |
|
Proaktywna Sprzedaż Telefoniczna Produktów i UsługGrupa Szkoleniowa SOLBERGPROAKTYWNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA PRODUKTÓW I USŁUGTAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie (...) |
|
Szkolenie zamknięte. Komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, asertywność oraz inteliGrupa Szkoleniowa SOLBERGKomunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, asertywność oraz inteligencja emocjonalna SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA: Do uzgodnienia (...) |
|
Nowoczesne strategie zarządzanie zespołem i skuteczne podejmowanie decyzjiGrupa Szkoleniowa SOLBERGNOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMSzef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.To osoba, która dba o odpowiednią (...) |
|
Nowoczesne strategie zarządzanie zespołem i skuteczne podejmowanie decyzjiGrupa Szkoleniowa SOLBERGNOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMSzef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.To osoba, która dba o odpowiednią (...) |
|
SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU - zarządzanie i przywództwo. Szkolenie dla doświadczonych managerówGrupa Szkoleniowa SOLBERGSKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- zarządzanie i przywództwoKorzyści dla uczestników i firmy:• umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji (...) |
|
SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU - zarządzanie i przywództwo. Szkolenie dla doświadczonych managerówGrupa Szkoleniowa SOLBERGSKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- zarządzanie i przywództwoKorzyści dla uczestników i firmy:• umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
NEGOCJACJE HANDLOWE- strategie obrony ceny i finalizacji transakcji, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, inne, negocjacje, handlowe, zarządzanie sprzedażą, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.