Adresaci szkolenia
► kadra menedżerska zarządzająca grupą pracowników
► kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla
► Rozwijanie umiejętności z zakresu motywowania
► Rozwijanie umiejętności z zakresu wyznaczania celów, udzielania informacji zwrotnych, prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Przekazanie wiedzy z zakresu teorii i narzędzi motywowania
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Wzmocnienie umiejętności z zakresu motywowania
► Efektywne motywowanie pracowników i zespołu poprzez odwoływanie się do indywidualnych motywatorów
► Wzrost efektywności i wydajności pracowników
JAK SPRAWIĆ, BY OGNISKO SIĘ TLIŁO - CZYLI O DORZUCANIU DREW DO OGNISKA
• Na czym polega motywowanie? - dyskusja moderowana
• Zasady motywowania- praca w podgrupach
• Przegląd teorii motywacji: Teoria dwuczynnikowa, Teoria X i teoria Y, Teoria D. McClellanda, Teoria oczekiwań,
Teoria sprawiedliwości- mini-wykład, dyskusja moderowana
• Styl zarządzania, poziom pewności siebie a motywacja - ćwiczenie wykonywane indywidualnie w odniesieniu do członków swojego zespołu
ROLA ZARZĄDZANIA W MOTYWOWANIU
• Zarządzanie przez cele – mini-wykład, trening praktyczny
• Zarządzanie przez uczestnictwo – mini-wykład, casy study
• Tworzenie atmosfery sprzyjającej motywowaniu – burza mózgów
ROLA KOMUNIKACJI W MOTYWOWANIU
• Informacja zwrotna i jej siła - mini-wykład, ćwiczenie w podgrupach
• Konstruktywna pochwała – mini-wykład, scenki
• Konstruktywna krytyka – mini-wykład, scenki
• Rozmowy oceniające pracę – mini-wykład, studium przypadku, trening praktyczny
• Motywacyjna siła słów – film video, dyskusja, mini-wykład
• Słowa i sformułowania zmieniające całość wypowiedzi - praca w podgrupach
INDYWIDUALNA MOTYWACJA PRACOWNIKÓW
• Co motywuje pracowników? - dostosowanie motywatorów do poszczególnych jednostek
• Rozpoznawanie potrzeb pracowników i dobór motywatorów
• Uznanie - 6 czynników skutecznego uznania
• 66 sposobów na motywowanie
• Co motywuje polskich pracowników? - ”polska mapa motywacji”
MOTYWOWANIE ZESPOŁU
•Budowanie atmosfery współpracy
•Współzawodnictwo w zespole
CZEGO UNIKAĆ?
•Demotywatory
•Niespójne zachowanie szefa
EWALUACJA
• Ćwiczenie podsumowujące
• Ankiety ewaluacyjne i zapowiedź follow up
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, motywacja, HR, menedżerskie, kierownicze, . zamkniete
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.