Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA METODY POMIARU I DOSKONALENIA OBSŁUGI-szkolenie zamknięte, Szkolenie Logistyka, Zarządzanie, transport, zarządzanie, negocjacje, logistyka, menedżerskie, reklamacje w transporcie, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA METODY POMIARU I DOSKONALENIA OBSŁUGI-szkolenie zamknięte

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Ekspert Handlowy

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 65
  • Telefon: 12 634 21 64 696 357 860
  • Fax: 012 376 88 22
  • Email: biuro@eksperthandlowy.eu
  • www: www.eksperthandlowy.eu
Firma szkoleniowa Ekspert Handlowy

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Znaczenie i możliwości kształtowania logistycznej obsługi klienta na wybranych przykładach. Koncepcja logistycznej obsługi klienta
  • Zagadnienia wprowadzające.
  • Omówienie najistotniejszych zagadnień związanych ze sferą

logistycznej obsługi klienta, jej kształtowaniem i rozwojem w

przedsiębiorstwie.

  • Nabycie umiejętności identyfikacji głównych czynników

kształtujących Sferę logistycznej obsługi klienta w

przedsiębiorstwie.

 

  1. Przyczyny powstawania luk informacyjnych w logistycznej obsłudze klienta; skutki luk informacyjnych.
  • Omówienie przyczyn powstawania luk informacyjnych.
  • Znaczenie koncepcji związanych z analizą luk informacyjnych w

kształtowaniu logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie.

  • Nabycie umiejętności identyfikacji podstawowych elementów

związanych z pojawianiem się luk informacyjnych

w przedsiębiorstwie

 

  1. Konflikty kosztów w obsłudze klienta – identyfikacja i rozwiązywanie, przykłady.

 

  • Poznanie głównych przyczyn konfliktów kosztów w sferze

logistycznej obsługi klienta.

  • Poznanie możliwości rozwiązywania konfliktów kosztów na

 wybranych przykładach.

  • Omówienie i nabycie umiejętności identyfikacji podstawowych

 grup kosztów w logistycznej obsłudze klienta.

 

 

  1. Elementy logistycznej obsługi klienta i fazy logistycznej obsługi klienta – identyfikacja i charakterystyka.
  • Identyfikacja i omówienie podstawowych elementów wyróżnianych

 w logistycznej obsłudze klienta.

  • Omówienie faz obsługi klienta.
  • Omówienie i poznanie głównych aspektów związanych z

możliwościami wykorzystania identyfikacji elementów logistycznej

obsługi klienta, przyporządkowania ich do poszczególnych

faz i realizacji zarządzania czasem w logistycznej obsłudze klienta.

 

  1. Standardy i mierniki logistycznej obsługi klienta. Wybrane przykłady dotyczące kształtowania systemu obsługi klienta

w firmie.

  • Omówienie podstawowych problemów związanych z

      definiowaniem i praktycznym zastosowaniem standardów

      i mierników w logistycznej obsłudze klienta.

  • Omówienie etapów wyznaczania standardów i określenia

      adekwatnych mierników obsługi.

  • Nabycie podstawowych umiejętności w zakresie analizy

      standardów i doboru mierników logistycznej obsługi klienta.

 

  1. Zarządzanie cyklem zamówienia w logistycznej obsłudze klienta.
  • Charakterystyka głównych elementów związanych z czasem reakcji

      na złożone zamówienie klienta.

  • Omówienie koncepcji cyklu składania i realizacji zamówień.
  • Nabycie ogólnych umiejętności w zakresie analizy i identyfikacji

     głównych elementów realizacji zamówień w przedsiębiorstwie.

  1. Podsumowanie.

CEL I KORZYŚCI:

 

  • Przedstawienie założeń logistycznej obsługi klienta.
  • Metody pomiaru obsługi klienta.
  • Ustalanie standardów obsługi.
  • Szacowanie kosztów obsługi.

.

PROWADZĄCY:.

 

Ekspert, konsultant, doradca, praktyk. Przeprowadził projekty doradcze i konsultacje m.in. dla: firm przemysłu stoczniowego, TP S.A. Autor oraz redaktor licznych publikacji z zakresu logistyki i zarządzania. Pracownik Katedry Logistyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Bardzo wysoko oceniany przez przedstawicieli firm i przedsiębiorstw uczestniczących w szkoleniach.

 

 

Zapraszamy na naszą stronę internetową www.eksperthandlowy.eu

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i Pracą Zespołową
Ekspert Handlowy

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i Pracą ZespołowąSzkolenie w formie warsztatów 2 dniProgram dedykowany Zarządowi i Menedżerom PROWADZĄCY;UZNANY W KRAJU Trener  Biznesu, Doradca  Manager – Praktyk  (...)

TECHNIKI NLP - WYWIERANIE WPŁYWU I SKUTECZNA PERSWAZJA W SPRZEDAŻY
Ekspert Handlowy

TECHNIKI NLP - WYWIERANIE WPŁYWU I SKUTECZNA PERSWAZJA  W SPRZEDAŻY Cel szkolenia:Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom skutecznych narzędzi przekonywania różnych Klientów.Korzyści (...)

Kontrakty eksportowe i importowe wg standardów europejskich (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów
Ekspert Handlowy

Kontrakty eksportowe i importowe wg standardów europejskich (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów) Globalizacja stosunków gospodarczych i wejście Polski do Unii Europejskiej sprawiają, że każdy (...)

Incoterms® 2010 nowe zmiany oficjalnych reguł Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu
Ekspert Handlowy

 CEL SZKOLENIA:• Przekazanie aktualnych informacji o najnowszej wersji Incoterms®2010, nowej klasyfikacji reguł i nowych terminach, o zmianach w stosunku do Incoterms 2000 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania reguł w kontraktach

ZARZĄDZANIE PROCESAMI MAGAZYNOWYMI.
Ekspert Handlowy

PROGRAM SZKOLENIA:Podstawowe decyzje długookresowe dotyczące procesów magazynowychFunkcje magazynu w przedsiębiorstwie i nowoczesnych systemach logistycznychPrzepływy magazynowe – wytyczne stosowania: (...)

LOGISTYKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE ZAGADNIENIA WSTĘPNE.
Ekspert Handlowy

Adresaci szkolenia:Nowo przyjęci pracownicy działów logistyki, zaopatrzenia, handlu, sprzedaży, marketingu, pracownicy działu transportu lub innych działów, których zadania związane są z przyjmowaniem (...)

KOSZTY LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI KLIENTA METODY POMIARU I DOSKONALENIA OBSŁUGI-szkolenie zamknięte
Ekspert Handlowy

  PROGRAM SZKOLENIA:Znaczenie i możliwości kształtowania logistycznej obsługi klienta na wybranych przykładach. Koncepcja logistycznej obsługi klientaZagadnienia wprowadzające. Omówienie najistotniejszych (...)

PRZEDSIĘBIORSTWO W ŁAŃCUCHU DOSTAW.
Ekspert Handlowy

   PROGRAM SZKOLENIA:1.    Łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstwPrzesłanki i cele tworzenia łańcuchów dostaw Zasady (...)

ANALIZA TRANSPORTU I LOKALIZACJI.
Ekspert Handlowy

 PROGRAM SZKOLENIA: 1.    Kryteria wyboru gałęzi transportu.2.    Kryteria wyboru przewoźnika.3.    Pakiety usług logistycznych.4.    Szacowanie i analiza kosztów transportu.5.    Konsolidacja (...)

TECHNIKI SPRZEDAŻY - szkolenie otwarte
Ekspert Handlowy

CEL SZKOLENIA:  Pokonywanie barier Świadomości, Ceny i Wiarygodności. Doskonalenie sztuki świadomej, pozytywnej autoprezentacji oraz prezentacji produktu i usług  z wykorzystaniem technik i metod sprzedaży (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN MDDP Akademia Biznesu http://www.gowork.pl/kursy-i-szkolenia

Dołącz do nas



© 2010 - 2014 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.