Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE, Szkolenie Dział Personalny HR, Zarządzanie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, HR, menedżerskie, kierownicze, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:590zł

Jest:531zł

Podstawowe informacje

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 6540.00 5540 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 6814.20 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizacji, oraz nawyki komunikacyjne pracowników wpływają na efekty współpracy w zespołach.

Świadomość własnych nawyków komunikacyjnych, umiejętność pokonywania barier komunikacyjnych, konfliktów, jak też umiejętność budowania dialogu poprzez inspirowanie się różnicami i indywidualizmem to potencjał nowoczesnej organizacji - kultury adhokracji. Taka organizacja jest w stanie zaakceptować swoją własną zmienność i dostosować się do zmian w otoczeniu.


Cele szkolenia

Celem szkolenia "Komunikacja Wewnętrzna w Zespole" jest:

  • Otwarcie procesu zmiany społecznej w organizacji, współpracy w zespole i świadomości potrzeb grupowych.
  • Otwarcie procesu uważnej i świadomej współpracy, otwartości na zmianę i różnice między ludźmi.
  • Pokonywanie trudności w komunikacji i świadome radzenie sobie z konfliktem.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientem wewnętrznym.
  • Rozpoczęcie procesu stosowania narzędzi budowania dobrego klimatu w komunikacji.
  • Otwarcie procesu refleksji nad sposobem komunikacji z "antagonistą osobowościowym".

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Zdobędziesz umiejętność aktywnego słuchania i uważności.
  • Zdobędziesz umiejętność przekształcania złego klimatu.
  • Zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z antagonistą charakterologicznym.
  • Rozpoczniesz świadomą współpracę w grupie
  • Dowiesz się jak budować porozumienie w trakcie konfliktów grupowych i indywidualnych
  • Nauczysz się definiować i rozpoznawać nieformalne role grupowe.
  • Dowiesz się w jaki sposób model kultury organizacyjnej determinuje zachowania grup ludzi i jak efektywnie działać w różnych kulturach organizacyjnych.

Sposób realizacji szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone technikami aktywnymi wykorzystującymi: studium przypadku, dyskusję moderowaną, techniki wizualizacji, techniki twórczego myślenia, scenki i inne. W trakcie szkolenia kładziemy nacisk na trzy poziomy kompetencji: wiedzę, umiejętności i postawy.

Program szkolenia

1. BUDOWANIE DIALOGU W ZESPOLE

  • Narzędzia komunikacji
  • Aktywne słuchanie
  • Flow - M. Cikszentmichalyi

2. PROCES GRUPOWY I JEGO WPŁYW NA CIEBIE

  • Ustalanie zasad współżycia grupowego
  • Fazy rozwoju współżycia grupowego
  • Etap współpracy

3. BARIERY KOMUNIKACYJNE

  • Uważność i jej brak
  • Słuchanie i problemy ze słuchaniem
  • Szum informacyjny i Bomba Megabitowa
  • Przyzwyczajenia komunikacyjne

4. KONFLIKT W ZESPOLE JEGO EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE

  • Postawy w konflikcie
  • Twoja postawa w konflikcie
  • Trójkąt satysfakcji
  • Sposób dochodzenia do porozumienia i integracji
  • Pozytywne i negatywne strony konfliktów
  • Brak konfliktów i jego następstwa

5. PRZEKSZTAŁCANIE ZŁEGO KLIMATU

  • Model Porozumienie Bez Przemocy
  • Trudne sytuacje i sposoby ich pokonywania w dialogu

6. JAK POROZUMIEĆ SIĘ Z WŁASNYM ANTAGONISTĄ CHARAKTEROLOGICZNYM

  • Modele osobowości a różnorodność
  • Stosowanie narzędzi komunikacji w celu dostosowania się do partnera
  • Porozumienie pomimo różnic

7. MODELE KULTUR ORGANIZACYJNYCH I ICH WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ W GRUPIE

  • Hierarchia
  • Rynek
  • Klan
  • Adhokracja

8. NIEFORMALNE ROLE GRUPOWE

  • Definicja nieformalnych ról grupowych
  • Przykłady ról grupowych
  • Reguły kształtowania i zmiany ról grupowych
  • Rozpoznawanie ról grupowych
  • Wchodzenie w rolę

Szczegóły szkolenia Komunikacja Wewnętrzna w Zespole

 
  • Paweł Wojciechowski
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 Paweł Wojciechowski

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.