Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, negocjacje, zarządzanie, interpersonalne, Gdańsk. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

  • Termin: 2017-06-08 - 2017-06-09
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia jest zatem dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.  Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz firmy ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami.

Znaczną część warsztatu zajmować będą aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę.


Cel szkolenia:

  • Wzrost świadomości roli pracowników oraz ich zależności między sobą.
  • Zdobycie umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej
  • Zapoznanie Uczestników z zasadami skutecznej komunikacji budującymi współpracę w zespole
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności
  • w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej.
  • Poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie „mostów komunikacyjnych”           w każdej relacji i sytuacji zawodowej, a szczególnie konfliktowej
  • Radzenie sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych
  • Uporządkowanie i ujednolicenie wiedzy i umiejętności z zakresu procesu kierowania zespołem
  • Pogłębienie umiejętności psychospołecznych związanych z procesem kierowania podwładnymi – aspekt komunikacyjny

Korzyści:

  • Autodiagnoza. Zdobycie informacji na temat własnych uwarunkowań wspierających i utrudniających skuteczną komunikację.
  • Kreowanie wśród Uczestników kultury otwartej komunikacji interpersonalnej
  • Zdobycie umiejętności rozwiązywania konfliktów przy wykorzystaniu narzędzi komunikacyjnych
  • Zdobycie umiejętności precyzyjnego przekazywania informacji zwrotnych
  • Poprawa atmosfery pracy w zespole

Uczestnicy:

Warsztat jest adresowany zarówno do członków zespołów pracowniczych, jak i do menadżerów zarządzających zespołami.

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.

Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki  z zakresu skutecznego komunikowania się. Każde ćwiczenie i gra są omawiane.

W ciągu całego szkolenia prowadzony jest trenerski monitoring uczestników i przekazywane informacje zwrotne modelujące pożądaną postawę i umiejętności w zakresie komunikacji      w zespole.

 

  • Gry i ćwiczenia wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań             w komunikacji i współpracy zespołowej poprzez przełożenie obserwacji zachowań własnych i innych uczestników na realne sytuacje w miejscu pracy
  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach efektywnej komunikacji w zespole
  • Dyskusje  moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z komunikacją w zespole
  • Testy autodiagnostyczne -  wskazują mocne i słabe strony uczestników szkolenia w budowaniu   i utrzymywaniu relacji interpersonalnych  (wyniki tylko do wiadomości uczestników)
  • Prace grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  •  Ćwiczenia team-building umożliwią budowanie pozytywnej atmosfery sprzyjającej współpracy w zespole

PROGRAM SZKOLENIA

 

Temat: Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

 

 CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi

 

W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

 

PRZYCZYNY BRAKU WSPÓŁPRACY

  • Przyczyny strukturalne (wynikające z sytuacji współzależności)
  • Bariery komunikacyjne współpracy (bariery negocjacyjne)
  • Techniki komunikacyjne przełamujące bariery współpracy
  • Jak zmieniać „ich” nastawienie?
  • Jak opanować swoje emocje?
  • Jak przekształcać „ich” stanowisko?
  • Jak zwiększać „ich” satysfakcję?
  • Jak radzić sobie z „ich” poczuciem siły?

 

PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY W ZESPOLE I POZA NIM

  • Jaką funkcję pełni informacja zwrotna?
  • Czy informacja zwrotna jest dla nadawcy czy dla odbiorcy?
  • Formułowanie informacji zwrotnej

 

JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?

 

JAKA PEŁNIE ROLĘ W ZEPOLE I JAKIE MA TO ZNACZENIE DLA WSPÓŁPRACY

  • Jaką rolę pełnie w zespole
  • Jakie zadania wykonuję najlepiej

 

EFEKTYWNOŚĆ PROCESU KOMUNIKACJI

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samokontrola w procesie komunikacji

 

CZYM JEST KOMUNIKACJA MENADŻERSKA? OBSZARY, CELE I MODELE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.

  • Funkcje i formy komunikacji menedżera.
  • Zidentyfikowanie czynników obniżających jakość komunikacji w różnych obszarach.

 

INTEGRACJA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień: 10:00 - 17:00

drugi dzień: 9:00 – 16:00

 

Do pobrania:

FORMULARZ ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE

  • Novotel Marina
  • Gdańsk, Jelitkowska 20
  • woj. Pomorskie
Termin: 2017-05-15 - 2017-05-16
Lokacja: Toruń, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-05-15 - 2017-05-16
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-07-06 - 2017-07-07
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-09-21 - 2017-09-22
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-10-23 - 2017-10-24
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-11-23 - 2017-11-24
Lokacja: Karpacz, Dolnośląskie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Budowanie wizerunku firmy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Budowanie wizerunku firmy.

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.

Badania i wskaźniki marketingowe
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych; poznają główne wskaźniki marketingowe wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.