Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-09-22

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC

  • Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1390.00 zł
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Wiele osób czy to w dużych korporacjach czy mniejszych firmach zauważa potrzebę szukania NOWOŚCI i INSPIRUJĄCYCH metod i sposobów, aby lepiej i skuteczniej zarządzać ludźmi. ” Chcemy zauważać inny sposób patrzenia na świat oraz uważamy, że słuchanie co mówią pracownicy i menadżerowie ma ogromne znaczenie” – to przykład typowej wypowiedzi osoby współdecydującej o: kulturze i procesach komunikacji w firmie. Jak doprowadzić do tego, aby podczas rozmów mówiono prawdę, zauważano potrzeby różnych działów, a przez to różnych ludzi? Jak mediować, aby KAŻDY miał poczucie wygranej i autentycznej satysfakcji?  Jak uczyć/ wprowadzać model ocen okresowych, aby uniknąć intensywnej frustracji i „szkolnego podejścia” – a raczej realnie motywować pracowników i kreatywnie rozmawiać?   Proponujemy szkolenie z komunikacji z klientem ( zewnętrznym lub wewnętrznym) przygotowanych w oparciu o założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:

  • będziemy mówić, o tym co tak naprawdę budzi nasz sprzeciw i złość,
  • zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,
  • nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
  • odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,
  • poznamy rolę empatii w kontaktach z ludźmi,

Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.

Korzyści dla uczestników:

Szkolenie przybliżające założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:

  • zmierzymy się z komunikatami, które blokują porozumienie,
  • nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
  • poznamy jaka jest moc wyrażania uczuć,
  • dowiemy się jak udzielać informacji zwrotnej,
  • odpowiemy na pytanie czy lepiej jest żądać czy prosić,
  • zastanowimy się czy empatia w pracy ma sens i czy w ogóle jest możliwa.

Udział w tych szkoleniach  może być pierwszym etapem w podróży do egzaminu certyfikacyjnego The Center For Nonviolent Comuninacation.

Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące wzajemny kontakt oraz wzmocnią umiejętność wyrażania siebie w relacjach z innymi.

Adresaci szkolenia:

  • Kadra zarządzająca
  • Pracownicy działów HR
  • Menadżerowie
  • Pracownicy
  • Każdy kto chce rozwijać umiejętność komunikacji i mediacji

Program szkolenia:

Wstęp i poznanie metody NVC

  • Trochę opowieści i historycznych informacji
  • Kilka inspirujących obrazków i cytatów
  • Założenia i drogowskazy
  • ćwiczenia

Jak „żyrafy transformują z szakali”?

  • Metoda „4 uszu” czyli jak ujarzmić agresję?
  • Język żyrafy w negocjacji biznesowych
  • Co zrobić, jeśli masz trudnego rozmówcę?
  • Ćwiczenia

Kiedy słowa są ścianami, a kiedy mogą być otwartym oknem?

  • Cztery kroki komunikatu JA w ujęciu NVC (wyrażanie siebie)Cztery kroki w okazywaniu empatii (słuchanie i współodczuwanie)
    • odróżnianie spostrzeżeń od ocen i co to daje w firmie?
    • wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności
    • dostrzeganie ukrytych za uczuciami zaspokojonych lub niezaspokojonych potrzeb czyli dlaczego warto „słyszeć to czego nie wypowiedział Twój rozmówca?!
    • wyrażanie próśb o konkretne działanie w sposób akceptujący odmowę czyli bądź odpowiedzialny i skuteczny
    • ćwiczenia

Okazywanie empatii w biznesie czy to opłacalne?

  • Czy to w ogóle możliwe? Kiedy, gdzie, jak?
  • Wzorce i Księga Dobrych Praktyk
  • ćwiczenia

Pytania i dialog w duchu NVC

To oczywiście tylko niektóre zagadnienia ponieważ program warsztatów uzależniony jest od sugestii uczestników a jego realizacja nastawiona na zaspokajanie potrzeb wszystkich zainteresowanych!

UZUPEŁNIENIE DLA ZAINTERESOWANYCH:

Wyjątkowe szkolenia z Porozumienia Bez Przemocy wg. Marshalla B. Rosenberga

Proponujemy Państwu pierwsze szkolenia, prowadzone przez certyfikowanego Trenera  NVC, których celem dogłębne poznanie i praktykowanie Porozumienia bez Przemocy (NVC – Nonviolent Communication).

Porozumienie Bez Przemocy pomaga budować relacje, zespoły, kontakty w oparciu o wzajemny szacunek, współpracę i efektywność jednocześnie. Ma zastosowanie w coachingu, mediacjach, zarządzaniu i kierowaniu zespołami. Co więcej wspiera wypracowywanie rozwiązań włączających potrzeby wszystkich stron, wyjście poza paradygmat dominacji i oceniania dobry-zły, przechodząc do rozwiązań opartych na autentycznym porozumieniu. To podejście do siebie, drugiego człowieka i komunikacji, które może być narzędziem do rozwoju osobistego, jak i wsparciem dla wszystkich osób, które pracują z drugim człowiekiem indywidualnie lub grupowo.

Dzięki NVC wyrażamy siebie szczerze i jasno, zarazem z szacunkiem i empatią poświęcając uwagę innym ludziom. Odtąd w każdej wymianie zdań potrafimy usłyszeć własne głębokie potrzeby i oczekiwania, a także cudze.

NVC uczy nas dokonywania precyzyjnych spostrzeżeń i pozwala precyzyjnie określać zachowania i sytuacje, które wywierają na nas taki czy inny wpływ. Uczymy się wyraźnie dostrzegać i uzewnętrzniać własne potrzeby i oczekiwania w każdej konkretnej sytuacji. Technicznie jest to proste, ale bardzo wiele zmienia. W miarę jak dzięki NVC pozbywamy się starych nawyków, które w zetknięciu z krytyczną oceną dotychczas kazały nam się bronić, wycofywać lub atakować; zaczynamy widzieć w nowym świetle zarówno samych siebie, jak i innych ludzi, a także nasze intencje i wzajemne związki. Opór, postawa obronna i gwałtowne reakcje pojawiają się coraz rzadziej. Kiedy skupiamy się na jasnym wyrażaniu spostrzeżeń, odczuć i potrzeb, zamiast na stawianiu diagnoz i osądzaniu, odkrywamy głębię własnego współczucia. Ponieważ z punktu widzenia NVC ogromnie ważne jest słuchanie – zarówno samego siebie, jak i innych – z czasem  budzi się szacunek, uwaga i empatia, a także wzajemna chęć dawania z serca.”

  • Hotel Poleski
  • 30-301 Kraków, Sandomierska 6
  • woj. Małopolskie
Termin: 2019-08-29 - 2019-08-30
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2019-10-28 - 2019-10-29
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2019-11-07 - 2019-11-08
Lokacja: Białystok, Podlaskie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2019-11-19 - 2019-11-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się
Effect Group Sp z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej
Effect Group Sp z o.o.

Główne cele szkolenia to ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej,podnoszenie efektywności pracy oraz zwiększanie motywacji indywidualnej.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, inteligencja emocjonalna, interpersonalne, prewencja, Kraków. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.