Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjon, Szkolenie Sprzedaż, obsługa klienta, inne, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:590zł

Jest:531zł

Podstawowe informacje

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjon

  • Termin: 2018-10-25 - 2018-10-26
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1350.00 zł
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W obecnych realiach rynkowych coraz większym wyzwaniem dla firm staje się nie tyle pozyskanie nowych klientów, co utrzymanie już posiadanych. Badania marketingowe dobitnie wykazują, że mniejszym kosztem jest zachowanie klienta niż poszukiwanie i pozyskiwanie nowego, a także, że ponad 70% przypadków utraty klienta ma przyczyny nie w jakości czy cenie produktu, ale w złej obsłudze. Ten wysoki standard obsługi, przy rosnącej w każdej dziedzinie konkurencji staje się sztuką i wyzwaniem dla każdej firmy, ale głównie przez działania konkretnych pracowników. Z drugiej strony utrzymanie standardów obsługi, zwłaszcza wśród specyficznej grupy klientów wymaga wysokich kwalifikacji interpersonalnych, asertywności, wewnętrznego spokoju – co nie jest łatwe. Na szkoleniu uczestnicy nie tylko poznają skuteczne standardy zachowań, efektywny sposób obsługi klienta, ale też nauczą się, jak myśli i co czuje klient. Umiejętności zdobyte na szkoleniu posłużą do podniesienia jakości obsługi a tym samym do zwiększenia dobrego samopoczucia i poprawy relacji z klientami.Cele szkolenia:

  • Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej oczekiwań klientów
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z rozpoznawania typów klientów
  • Przekazanie narzędzi do efektywnego porozumiewania z klientami
  • Nauczenie skutecznych technik prowadzenia rozmowy
  • Proaktywność
  • Kształtowanie u uczestników zachowań wzmacniających wizerunek firmy
  • Utrzymanie większej ilości zadowolonych klientów
  • Wypracowanie praktycznych umiejętności związanych z obsługą klienta
  • Wzrost motywacja do podnoszenia kwalifikacji
  • Przekazanie pracownikom właściwych i skutecznych wzorców obsługi klienta
  • Wypracowanie umiejętności szybkiego rozpoznawania i odpowiedniego reagowania na typy   klientów
  • Nauczenie pracowników efektywnego i profesjonalnego prowadzenia rozmów
  • Dbanie o prawidłowy wizerunek firmy
  • Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
  • Wypracowanie chęci świadomego i skutecznego porozumiewania



Korzyści dla uczestników:

 

Uczestnicy usystematyzują wiadomości na temat:

  • Rodzajów i typów klientów
  • Umiejętności skutecznej obsługi
  • Wpływu na wizerunek firmy
  •  Cech profesjonalnej obsługi klienta

 

Uczestnicy nauczą się:

  • Profesjonalnej obsługi klienta
  • Właściwego rozpoznawania typów klientów
  • Właściwego reagowania na specyficzne potrzeby klientów
  • Zadawania kierunkowych pytań
  • Umiejętnego słuchania i wykorzystania efektu informacji zwrotnej
  • Panowania nad komunikacja niewerbalną

 

Uczestnicy wdrożą:

  • Praktyczne doświadczenia związane z wykonywaną pracą
  • Narzędzia dbania o właściwy wizerunek firmy
  • Techniki utrzymania zadowolenia i lojalności klientów



Adresaci szkolenia:

 
  • Pracowników kontaktujących się z klientami osobiście i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji i inne
  • Pracowników przyjmujących reklamacje, zastrzeżenia, zwroty
  • Pracowników pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Nowych pracowników, absolwentów, konsultantów, handlowców i doradców
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji



Program szkolenia:

 

Klient – odświeżenie przydatnych podstaw i wyrównanie poziomu dotychczasowej wiedzy

 

  • Kim tak naprawdę jest Klient dla mnie a kim dla Firmy – zastanowimy się, co Tobie daje ta wiedza i jak się przełoży na motywację do pracy
  • Czego potrzebuje każdy Klient czyli podstawowe potrzeby psychologiczne Klientów – skupimy się na prostych sposobach zaspakajania tych potrzeb aby przeciwdziałać trudnym sytuacjom oraz utracie Klientów
  • Kim są i skąd biorą się współpracujący oraz ,,trudni” Klienci – dowiemy się, jak rozszerzać pulę miłych i współpracujących Klientów
  • To, co myślisz o Kliencie przekłada się na jakość Twojej obsługi i Twoje trudności – zdiagnozujemy, jakie  posiadasz nawykowe nastawienie i czy jest ono wskazane

 

Komunikacja telefoniczna z klientem – utrwalenie dobrych wzorców oraz eliminacja niekorzystnych

 

  • Techniki komunikacji przydatne w rozmowie telefonicznej – czym naprawdę różni się rozmowa przez telefon od bezpośredniej i jak możesz skorzystać na tej różnicy
  • Rozmowa telefoniczna przychodząca – sprawdzimy jakie stosujesz metody i wypracujemy konieczne standardy
  • Typowe i nietypowe błędy w rozmowie telefonicznej – przekonasz się, jak mała zmiana czyni wielkie efekty
  • Słowa wskazane i zakazane w rozmowie z Klientem – czyli coś, o czym wszyscy wiemy, choc czasem zapominamy
  • Czym jest profesjonalna obsługa Klienta i jakie przynosi korzyści – zdiagnozujemy, czego faktycznie oczekuje Klient od profesjonalisty i jak możesz łatwo spełnić te oczekiwania

 

Komunikacja w obsłudze klienta – rozmawiać potrafi każdy, ale co ze skutecznością komunikacji

 

  • Bariery komunikacyjne – dowiesz się, dlaczego warto i jak im zapobiegać
  • Zasady aktywnego słuchania – pożytki z aktywnego słuchania i metody dobrego rozumienia
  • Proste techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność porozumiewania oraz lojalność klientów – poćwiczymy parafrazę, kalibrowanie i inne techniki

 

Reklamacje, obiekcje i zastrzeżenia klientów jako kwestia do rozwiązania a nie problem dla każdego

  • Czym jest reklamacja dla Klienta, czym dla pracownika a czym dla Firmy – przeanalizujemy aspekty i powody reklamacji, abyś znalazł motywację do efektywnego przyjmowania wszelkich obiekcji
  • Skuteczne postępowanie w reklamacji – poznasz prostą, uniwersalną i skuteczną metodę 6 kroków, dzięki której przejmiesz kontrolę nad procesem reklamacji
  • Konstrukcja języka korzyści – czyli co mówić a czego unikać, aby każdy (Klient, Ty Twoja Firma) osiągnął zakładany cel

Stres w obsłudze klienta czyli metody radzenia sobie z emocjami własnymi i klientów

  • Okazywanie zrozumienia i empatii dla siebie i Klienta – dowiesz się, czym jest stres i czym są emocje oraz jak można zagospodarować ich potencjał dla obopólnej korzyści
  • Techniki tonowania destrukcyjnych emocji Klientów i zasady rozmowy ze zdenerwowaną, agresywną osobą – przećwiczysz proste i skuteczne sposoby, które doprowadzą Ciebie i Klienta do porozumienia i wzrostu zaufania jednocześnie nauczysz się, czego robić na pewno nie wolno
  • Sposoby zapanowania nad własnymi emocjami i stresem – zdiagnozujesz, co konkretnie Ciebie stresuje, poćwiczysz techniki pracy ze stresem, który właśnie teraz Cię blokuje i obezwładnia, przynoszące natychmiastowe efekty oraz rozpoczniesz tworzenie własnej, długofalowej strategii antystresowej

 

Podsumowanie szkolenia



Metody szkoleniowe:

 

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach, uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera
  • HOTEL IBIS CENTRUM
  • 00-876 Warszawa, Al. Solidarności 165
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2018-11-20 - 2018-11-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2019-03-14 - 2019-03-15
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2019-04-11 - 2019-04-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2019-06-06 - 2019-06-07
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Postępowanie cywilne i windykacja należności po zmianach w 2012r.
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu postępowania cywilnego i windykacji należności po zmianach w 2012r.

FMEA – Analiza przyczyn i skutków wad
Effect Group Sp z o.o.

Analiza FMEA stosowana jest dla przewidywania wad występujących w procesie projektowania , w procesie uruchamiania produkcji a także w procesie jej doskonalenia z uwagi na zmiany wprowadzane w trakcie ustalonego procesu produkcji .

Statystyczna kontrola procesu SPC
Effect Group Sp z o.o.

Zasadniczym celem SPC jest kontrola procesu a w tym, ostrzeganie jeszcze przed pojawieniem się błędu , (wybraku),określenie granic ostrzegawczych wyznaczenie pola dopuszczalnych zmian ,wyznaczanie przyczyn odchyleń procesu od standardowego przebiegu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.