Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.

  • Termin: 2020-10-12 - 2020-10-13
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:

Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

INTELIGENCJA EMOCJONALNA (EQ):

ZARZĄDZANIE EMOCJAMI

(2 dni, 16h)

Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków


 

„Sukces w życiu zależy nie tylko od intelektu, lecz od umiejętności kierowania emocjami”

 

                                                                                                                   Daniel Goleman


 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                                      CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

 



 

DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu
  • poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji
  • nauczą się używania emocji stosownych do sytuacji
  • nauczą się rozpoznawać i lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie i modyfikować je
  • dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej i pewności siebie,      a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji z innymi ludźmi (ze współpracownikami/klientami/             z bliskimi)

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

I    SPOSTRZEGANIE EMOCJI

  •  Czym różnią się emocje od uczuć?
  • Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób
  • Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?

 

II    PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI

  •  Co wywołuje nasze emocje?
  • Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?
  • Model ABC(D) Emocji

 

III   ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI

  • Jak kontrolować własne emocje?
  • Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?
  • Licz się ze słowami - zdrowa i niezdrowa semantyka
  • Jak działa nasza świadomość i podświadomość?
  • Przekonania, które wspierają/hamują nas w radzeniu sobie ze stresem i negatywnymi emocjami
  • Technika pięciu palców, czyli Pięć Zasad Zdrowego Myślenia

 

IV   WYKORZYSTANIE EMOCJI

  • Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
  • Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji

 

V    INTELIGENCJA EMOCJONALNA  W RELACJACH INTERPERSONALNYCH

  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza
  • Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych
  • Jak uniknąć powszechnych błędów w wyrażaniu empatii?
  • Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osób

 

VI    6 ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ  W MIEJSCU PRACY

  • Emocje są informacją
  • Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa
  • Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy
  • Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje
  • Emocje rządzą się logicznymi zasadami
  • Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna


 VII   PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW

 

VIII   PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA


 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:


Interaktywne mini-wykłady, scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja, analiza materiałów filmowych.


 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe                                                                     

• imienny certyfikat uczestnictwa

• 2 obiady

• serwis kawowy ciągły

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 



MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń,

ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od:   3 osób!

 

 

MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY     

  biuro@evolvo.pl

  www.evolvo.pl



  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2020-04-28 - 2020-04-29
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-11 - 2020-05-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-05-27 - 2020-05-28
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-01 - 2020-06-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-15 - 2020-06-16
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-06-23 - 2020-06-24
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-07-06 - 2020-07-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-07-14 - 2020-07-15
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-07-27 - 2020-07-28
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-08-12 - 2020-08-13
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-08-26 - 2020-08-27
Lokacja: Waszawa, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-08-26 - 2020-08-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-09-02 - 2020-09-03
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-09-16 - 2020-09-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-09-29 - 2020-09-30
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-10-07 - 2020-10-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-10-29 - 2020-10-30
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-11-03 - 2020-11-04
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-11-09 - 2020-11-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-11-24 - 2020-11-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-12-02 - 2020-12-03
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2020-12-09 - 2020-12-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak docierać do osób decyzyjnych i w jaki sposób prezentować im to, co chcę sprzedać? Jak zdobyć zaufanie klienta? Jak budować argumentację sprzedażową? Jak reagować na obiekcje klientów? Jak sfinalizować sprzedaż?

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Profesjonalna obsługa trudnego klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów. Także w wersji LIVE ONLINE

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.
EVOLVO SZKOLENIA

Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces - także w wersji LIVE ONLINE

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami., Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, inteligencja emocjonalna, Kraków.

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.