Uczestnicy pracują nad następującymi zagadnieniami: sprawne udzielanie informacji zwrotnej w oparciu o poznane schematy, rozumienie mechanizmu emocjonalnego utrudniającego komunikowanie wprost "niepopularnych" rzeczy, formułowanie swoich wypowiedzi w sposób nieoceniający, rozumienie różnicy między opisywaniem
a ocenianiem zachowania, model komunikacji von Thuna, dostosowanie treści feedbacku do konkretnej osoby.
Szkolenie Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej prowadzimy w formie otwartej i zamkniętej.
Uczestnik po szkoleniu potrafi:
Program szkolenia Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej
1. Informacja zwrotna a krytyka
- Po co udzielamy informacji zwrotnej
-Po co krytykujemy?
- Czemu tak trudno jest dawać feedback? O naturze emocji.
- Jakie uczucia wzbudza feedback u osoby udzielającej i przyjmującej i dlaczego?
- Czym jest nasz wewnętrzny krytyk? Jak neutralizować jego głos?
2. Komu, w jakich okolicznościach i w którym momencie powinniśmy udzielić informacji zwrotnej?
- Technika zakładania pozytywnych intencji
- Dobra i zła motywacja do udzielania feedbacku
- Opisuj zamiast oceniać
- Zadbać o miejsce, zadbać o czas
- Elementy komunikacji niewerbalnej mające wpływ na przebieg rozmowy
- Różne „pojemności” ludzi na feedback, czyli ile komu można powiedzieć
3. Procedura udzielania feedbacku
- Różnica między komunikatem typu ja i typu ty
- Sformułowanie celu przekazania informacji zwrotnej
- Kolejne kroki udzielania informacji zwrotnej
- Feedback udzielany z perspektywy obserwatora i uczestnika sytuacji
- Kiedy mówić o własnych odczuciach a kiedy o konsekwencjach
- Różnica między feedbackiem „na bieżąco” a rozmową okresową
4. Elementy asertywności w udzielaniu informacji zwrotnej
- Jak się ma feedback do potrzeb ( osoby udzielającej i przyjmującej)
- Po czyjej stronie istnieje odpowiedzialność za emocje w czasie rozmowy „feedbackowej”
- Precyzyjne formułowanie oczekiwań w ramach feedbacku
- Procedura postępowania w przypadku niewywiązania się z umowy
- 4 kroki asertywnego wyrażania złości
5. Co tak naprawdę mówimy i co tak naprawdę słyszymy podczas feedbacku?
- 4 rodzaje uszu i 4 rodzaje ust: model von Thuna
- Co mówić i jak mówić, aby być słyszanym?
- Parafrazowanie i zadawanie pytań ( kiedy, jakie i po co) podczas feedbacku
6. Reagowanie na trudne sytuacje podczas feedbacku
- Co zrobić, gdy rozmówca nie przyjmuje informacji zwrotnej lub się z nią nie zgadza?
- Jak reagować na silne emocje?
- Jak reagować na informację zwrotną gdy to my jesteśmy odbiorcami?
7. Udzielanie pozytywnego feedbacku- zapomniana sztuka
- Ćwiczenia w przekazywaniu i odbieraniu pozytywnych informacji zwrotnych
Metodologia:
Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:
Informacje organizacyjne:
Ilość godzin szkolenia: 12 godzin / 2dni
Godziny szkolenia: 9:15-15:15
Miejsce szkolenia: Łódź, ul Piotrkowska 125 – KM Studio - szkolenia
Więcej na temat szklenia Feedback - przekazywanie informacji zwrotnej znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej https://www.kmstudio.com.pl/szkolenia/szkolenie-feedback/
Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkichKM Studio - szkoleniaSzkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). |
|
Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacjiKM Studio - szkoleniaKurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów. |
|
Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznychKM Studio - szkoleniaSzkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór. |
|
Sztuka dyskusjiKM Studio - szkoleniaCelem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców. |
|
Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystaćKM Studio - szkoleniaSzkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem. |
|
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. |
|
Coaching w zarządzaniuKM Studio - szkoleniaSzkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych. |
|
Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzićKM Studio - szkoleniaSzkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby. |
|
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowaniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy |
|
Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkoleniaKM Studio - szkoleniaSzkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Feedback - przekazywanie informacji zwrotnych, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, asertywność, efektywna komunikacja, prewencja, komunikacja wewnętrzna, Łódź. zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.