Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Fakturowanie od podstaw

  • Termin: 2025-09-10 - 2025-09-10
  • Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
  • Cena netto: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

FAKTUROWANIE OD PODSTAW 

 

 

SZKOLENIE ORGANIZOWANE STACJONARNIE I ON-LINE!


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 

Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy.


Podczas szkoleń zamkniętych, program szkolenia może zostać dostosowany do potrzeb Klienta. Może zostać połączony z innymi programami (np. mocowanie ładunków, przewozy nienormatywne, czas pracy kierowców). Podczas szkoleń zamkniętych mogą zostać zorganizowane ćwiczenia na placu manewrowym, rampie, w pojazdach etc. - w codziennych warunkach pracy uczestników.


Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku!

 

Wszystkie nasze szkolenia mogą zostać dofinansowane ze środków EFS. Zapraszamy do Bazy Usług Rozwojowych PARP.

 

Zajęcia skupiać się będą na tematyce istotnej dla osób wystawiających faktury. Szkolenie oparte będzie na licznych przykładach ułatwiających zrozumienie prezentowanych treści. Podczas zajęć prowadzący odpowiadać będzie na bieżąco na przedstawiane pytania.

 

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników działów księgowych, pracowników zajmujących się rozliczaniem transakcji, przedsiębiorców i kadry zarządczej, którzy chcą poznać od podstaw zasady fakturowania.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:


 

1. Podstawy prawne wystawiania faktur:

  • aktualne przepisy regulujące wystawianie faktur,
  • regulacje użyteczne w pracy z fakturami.

2. Ogólne zasady wystawiania faktur:

  • czynności podlegające podatkowi od towarów i usług,
  • podatnik VAT czynny a zwolniony,
  • transakcje podlegające dokumentowaniu fakturą,
  • obowiązek wystawienia faktury,
  • sytuacje w których nie ma obowiązku wystawiania faktur,
  • terminy wystawiania faktur,
  • NIP na paragonie – zasady zamieszczania, znaczenie,
  • reguły obliczania kwoty podatku VAT na fakturze,
  • wystawianie faktur w walucie,
  • moment podatkowy a moment wystawienia faktury,
  • zastosowanie właściwych stawek na fakturze,
  • klasyfikacja towarów i usług a Nomenklatura Scalona.

3. Informacje na fakturze:

  • definicja faktury,
  • katalog obowiązkowych danych na fakturze,
  • najczęściej popełniane błędy na fakturach,
  • weryfikacja podatników (biała lista, VIES),
  • przypadki, kiedy faktura może zawierać węższy zakres informacji,
  • faktura uproszczona,
  • przypadki, kiedy faktura musi zawierać dodatkowe dane.

4. Warunki dostawy towarów na fakturze:

  • znaczenie warunków dostawy w kontekście powstania obowiązku podatkowego,
  • warunki INCOTERMS.

5. Zasady wystawiania faktur w formie elektronicznej:

  • przepisy regulujące zasady wystawiania e-faktur,
  • faktury elektroniczne w prawie unijnym,
  • wymogi prawne, które należy spełnić przed rozpoczęciem wystawiania e-faktur,
  • bezpieczny podpis elektroniczny jako narzędzie do wystawiania e-faktur,
  • wystawianie faktur w formacie PDF,
  • zasady związane z przesyłaniem faktur elektronicznych nabywcom,
  • poprawna treść faktury elektronicznej,
  • termin wystawienia e-faktur,
  • e-faktury dokumentujące zaliczki,
  • wystawienie e-faktury a powstanie obowiązku podatkowego,
  • wystawianie faktur w formie elektronicznej w przypadku transakcji z podmiotami zagranicznymi,
  • faktury korygujące oraz duplikaty faktur elektronicznych,
  • wystawienie e-faktury po terminie,
  • symbol PKWiU lub kody CN na fakturach elektronicznych,
  • e-faktura a różne stawki VAT,
  • sposób przesyłania i przechowywania faktur elektronicznych,
  • zasady udostępniania faktur elektronicznych organom podatkowym.

6. Refakturowanie, w tym refakturowanie na podmioty zagraniczne:

  • definicja refakturowania wynikająca z art. 8 ust. 2a ustawy o VAT a orzecznictwo sądów administracyjnych,
  • czy i w jakich przypadkach modyfikacja ceny oraz powielenie stawki podatkowej na refakturze są właściwe?
  • refakturowanie a inne instytucje prawne zbliżone do refakturowania,
  • data sprzedaży, data powstania obowiązku podatkowego a data wystawienia faktury – problemy w przypadku refakturowania,
  • refakturowanie (m.in. mediów, kosztów transportu, kosztów ubezpieczenia) a problematyka świadczeń kompleksowych      – ważne orzecznictwo NSA i TSUE),
  • refaktura usług noclegowych – przepisy w zakresie możliwości odliczenia podatku VAT od zakupu usług noclegowych w celu ich refakturowania.

7. Zasady fakturowania zaliczek:

  • przypadki, kiedy należy wystawić fakturę zaliczkową,
  • przypadki, kiedy nie ma obowiązku wystawiania faktur zaliczkowych,
  • terminy wystawiania faktur zaliczkowych,
  • rozliczenie faktur zaliczkowych poprzez fakturę końcową,
  • dane, jakie powinna zawierać faktura zaliczkowa i końcowa,
  • faktura zaliczkowa jako faktura końcowa,
  • omówienie przykładów istotnych dla Uczestników.

8. Korygowanie danych na fakturach:

  • faktura korygująca a nota korygująca,
  • dane na fakturze korygującej,
  • dane na nocie korygującej,
  • możliwość wystawiania zbiorczych faktur korygujących,
  • anulowanie faktur,
  • faktury korygujące po zmianach w ramach SLIM VAT.

9. Duplikaty faktur:

  • kto może wystawić duplikat faktury,
  • dane, jakie powinien zawierać duplikat faktury.
  • Faktura pro-forma:
    - czy faktura pro-forma jest dokumentem księgowym,
    - konsekwencje wystawienia faktury pro-forma.

10. Faktura strukturyzowana (faktury wystawiane w ramach KSeF) z uwzględnieniem odroczenia KSeF,:

  • kluczowe cechy faktur strukturyzowanych sprzedaży,
  • obowiązek wystawiania faktur strukturyzowanych,
  • dokumentacja warunków obniżenia podstawy opodatkowania a faktury strukturyzowane,
  • specyfika faktur ustrukturyzowanych.

11. Zasady przechowywania faktur:

  • okres, w którym należy przechowywać faktury,
  • sposób przechowywania faktur,
  • udostępnianie faktur organom podatkowym oraz skarbowym,
  • ostatnie zmiany.

12. Dokumentowanie sprzedaży za pomocą paragonu:

  • obowiązek wystawienia faktury a obowiązek wydania paragonu,
  • faktura wystawiana do paragonu,
  • skutki niewystawienia paragonu, gdy wystawienie paragonu było wymagane.

13. Kasa rejestrująca (fiskalna) jako narzędzie ewidencjonowania sprzedaży:

  • ogólne obowiązki związane ze stosowaniem kas rejestrujących,
  • zwolnienia z obowiązku stosowania kas rejestrujących.

14. Slim VAT 3 a faktura:

  • przepisy dotyczące właściwego kursu waluty dla faktur korygujących,
  • kurs waluty dla korekt zbiorczych.

15. Konsekwencje wystawiania i otrzymywania błędnych faktur:

  • konsekwencje wynikające z ustawy,
  • konsekwencje karne,
  • czy osoba wystawiająca faktura odpowiada za jej prawidłowość?

16. Panel dyskusyjny – pytania, odpowiedzi, dyskusja, konsultacje.

 

Osoba prowadząca szkolenie:

Doradca podatkowy, prawnik, Dyrektor Departamentu Podatków Pośrednich, Partner w TAXEO Komorniczak i Wspólnicy sp. k. specjalizuje się w zakresie podatku akcyzowego i podatku VAT, posiada bogate doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego dla przedsiębiorstw z różnorodnych branż, autor publikacji dotyczących między innymi podatku VAT jak również podatku akcyzowego, odniósł wiele sukcesów reprezentując przedsiębiorców w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi, doświadczony wykładowca tematyki podatkowej ze szczególnym uwzględnieniem podatku akcyzowego oraz podatku VAT, rekomendowany doradca w zakresie podatku akcyzowego – w oparciu o rankingi Rzeczpospolitej z 2020 r. i z 2022 r.

 

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

 

  • Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest komputer lub urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
  • Minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych  (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci Internet.
  • Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 Mb/s, zalecana: 25 Mb/s. Instrukcja udziału w szkoleniu on-line zostanie przekazana wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia i pozostałymi informacjami organizacyjnymi.
  • Na kilka dni przed szkoleniem z każdym uczestnikiem zostanie przeprowadzony test połączenia na platformie online. Szkolenia realizujemy za pośrednictwem platform: Zoom Meetings lub Clickmeeting.

 

Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym  na platformie on-line Zoom Meetings lub Clickmeeting.

  • 09:50 – 10:00 Logowanie do platformy
  • 10:00 – 11:30 zajęcia część I
  • 11:30 – 11:45 przerwa
  • 11:45 – 13:15 zajęcia część II
  • 13.15 – 13.40 przerwa
  • 13.40 – 15.00 zajęcia część III

Cena promocyjna szkolenia online wynosi 790 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe  w wersji elektronicznej PDF,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia w postaci elektronicznej PDF.  

 Cena po okresie promocji: 890 + 23% VAT.


 

SZKOLENIA STACJONARNE:


Cena promocyjna szkolenia stacjonarnegowynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • obiad,
  • przerwy kawowe,
  • obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze + długopis,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia.  

 Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: 

tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053

lub e-mail: atl@atl.edu.pl


 


SZKOLENIA ZAMKNIĘTE.

JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE

(TAKŻE ON-LINE) PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, TEL. KOM.: 607 573 053

LUB E-MAIL: atl@atl.edu.pl


 

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

 

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o. PRAKTYKA, NAJNOWSZE ZMIANY I ORZECZNICTWO, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM FAKTUROWANIA, KLUCZOWE ZAGADNIENIA KSEF, SKUTKI ODROCZENIA TERMINU WEJŚCIA W ŻYCIE OBOWIĄZKOWEGO KSEF
  • Szkolenie On-line Cała Polska
  • Szkolenie On-line Cała Polska
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-11-17 - 2025-11-17
Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztaty
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty.

INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCI
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa.

Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.

Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne

Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie.

Transport morski - procedura wysyłki, fracht, konosament, reklamacje
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Transport morski stanowi około 70% przewozów ładunków w obrocie międzynarodowym. Wysyłki towarów morzem wymagają jednak szczególnej wiedzy, w związku ze specyfiką tej gałęzi transportu. Szkolenie zapewni prawidłową obsługę transportu morskiego.

Transport i Spedycja Krajowa oraz Międzynarodowa. Logistyka, Umowy, Dokumenty i Reklamacje.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak bezpiecznie zawierać, realizować i rozliczać umowy transportowe, Jak dochodzić reklamacji. Jak unikać pułapek? Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń. To szkolenie odpowie na Twoje pytania.

Zabezpieczenia płatności i formy rozliczeń w umowach handlowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Handlowcy, negocjując umowę starają się znaleźć najlepsze ograniczenie ryzyka finansowego obu stron umowy. Niestety, brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania rodzajów zabezpieczeń, w tym generowanie niepotrzebny

Zawieranie umów ramowych
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Umowy ramowe- według uwarunkowań dotyczących umów krajowych, z UE i z poza UE. Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy handlowej na temat współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie umów ramowych

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Fakturowanie od podstaw, Szkolenie Ekonomiczne, Księgowe, księgowość, podatki, inne, podatki, prawne, inne, Szkolenie On-line Cała Polska. otwarte, efs

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.