Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywny pracownik działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej.

  • Termin: 2020-11-26 - 2020-11-27
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1490.00 1290 zł (First Minute -200zł)
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

EFEKTYWNY PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA W FIRMIE SPEDYCYJNEJ.

 

POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>

 


Główny cel szkolenia.

Wzmocnienie i rozwój stałej efektywności zawodowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych u pracownika działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej.

 

Szkolenie kierowane jest do pracowników działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej.

 

Szczegółowe korzyści dla uczestników szkolenia: 

  • Zyskają Świadomość roli jaką odgrywa obsługa klienta w funkcjonowaniu Ich firmy.
  • Wypracują zarys standardów obsługi klienta.
  • Dowiedzą się dlaczego tak dużą rolę w pracy odgrywa postawa proaktywna i dlaczego należy unika postawy reaktywnej.
  • Uzyskają indywidualną Informację o sobie pod kątem  mocnych stron w procesie komunikacji z Klientem          i obszarów do rozwoju.
  • Poznają Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami  jakie narzędzia komunikacji sprzyjają pozytywnej oraz efektywnej komunikacji i obsłudze  a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do wzrostu poziomu frustracji i niezadowolenia Klienta.
  • Na podstawie własnego doświadczenia wypracują  zasady którymi należy się kierować podczas efektywnej komunikacji przez telefon.
  • Poznają zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas kontaktu telefonicznego.
  • Nauczą się wywierać pozytywne pierwsze wrażenie i efektywne zaczynać rozmowy.
  • Poznają skuteczne metody pokonywania obiekcji, zastrzeżeń w procesie przekonywania klienta do określonego rozwiązania.
  • Dostaną narzędzia służące  asertywnej komunikacji w pracy.
  • Będą wiedzieli jak efektywnie , w oparciu na budowaniu relacji biznesowych poprowadzić rozmowę reklamacyjną.
  • Poznają sprawdzone metody zarządzania emocjami i stresem w pracy.


PROGRAM SZKOLENIA:

1.      Wprowadzenie.

  • Cele i program szkolenia.
  • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu.
  • Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.

2.      Wiem czego się ode mnie oczekuje i znam powody tych oczekiwań.

  • Rola Obsługi Klienta w dobie przyspieszenia zmian rynkowych i rozwoju konkurencji.
  • Oczekiwania Klientów.
  • Oczekiwania Firmy (szefowie i współpracownicy).
  • Strefy wpływu konsultanta.
  • Korzyści ze sprostania oczekiwaniom.

3.      Analiza moich mocnych stron jako pracownika Działu Obsługi Klienta.

  • Osobowościowy test autoanalizy.
  • ,,Dział obsługi’’ – gra szkoleniowa nagrana na video.
  • Indywidualna informacja zwrotna.
    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować.
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju.

4.      Prowadzę efektywne rozmowy z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przez dostosowanie formy 

         i  treści do ich osobowości.

  • Narzędziowa osobowość Klienta i pracownika.
  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
    • Podczas rozmowy telefonicznej (Klienci zewnętrzni).
    • Podczas rozmowy bezpośredniej i telefonicznej (Klienci wewnętrzni).
    • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
      • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego i kolejnych kontaktów.
      • Budowanie efektywnej relacji w procesie obsługi.
      • Informowania.
      • Tłumaczenia i wyjaśniania.
      • Efektywnej współpracy.
      • Reagowania na Konflikt.
      • Zapobiegania konfliktom.
      • Rozmowy z sfrustrowanym Klientem.
      • Prowadzenia rozmowy reklamacyjnej.
      • Przekazywania niekorzystnych dla Klienta informacji.
      • Przekonywania do akceptacji //zrozumienia powodów decyzji. 

5.      Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna podczas kontaktu telefonicznego.

  • Komunikacja jednostronna i dwustronna.
  • Komunikatywność i precyzja wypowiedzi.
  • Bariery komunikacyjne w kontakcie z klientem.
  • Używanie pozytywnych zwrotów.
  • Savoir-vivre w rozmowie telefonicznej i pisemnej. 

6.      Pokonywanie obiekcji, zastrzeżeń w procesie przekonywania do określonego rozwiązania.

  • Pozytywne nastawienie do zastrzeżeń i obiekcji.
  • Intencja, kontrakt, pytanie i parafraza – jako ,,obiekcjo-łamacze’’.
  • Od obiekcji do akceptacji.
  • Postępowanie z manipulującymi Klientami.

7.      Efektywna i oparta na budowaniu relacji biznesowych rozmowa reklamacyjna.

  • Techniki tonowania emocji Klientów.
  • Zasady rozmowy ze zdenerwowaną, agresywną osobą.
  • Nasza reakcja na zachowania  nieakceptowalne ze strony rozmówcy.
  • Reakcja na presje i  manipulacje rozmówców.
  • Kontrola emocji w trakcie rozmowy z klientem.

8.      Podsumowanie szkolenia.

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia.
  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce.
  • Ewaluacja szkolenia.

 

PROWADZĄCY: Maciej Leszczyński.

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Praktyk z trzynastoletnim doświadczeniem w obsłudze Klienta, sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu. Zna z autopsji zarówno specyfikę prowadzenia biznesowych rozmów negocjacyjnych, jak również wymagania stojące przed skutecznym doradcą bezpośrednim.

Posiada kilkuletnie  doświadczenie z zakresu zarządzania grupami obsługi i sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im L. Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych z następującymi Firmami:

BZ WBK;  BRE BANK; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP; PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT;  MILLENNIUM LEASING; PTE PZU; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS; ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA; DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA; NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL; HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES; TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA; AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA; POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL - ZIELONY MARKET; RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY; AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA; PIERRE FABRE; CEMEX; CHRYSO; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA; HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA; LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND; WICHARY; AGRO-BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGRO-PLUS; AGROSIMEX; FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET; AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA; MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO; TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA; KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ; URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM; AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG; KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL; WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT.


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:


 Czas trwania szkolenia: 10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.

 

Zakwaterowanie: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu  w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.


Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi 1290 zł. netto + 23% VAT i obejmuje: 

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiady,
  • przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji: 1490 zł. netto + 23% VAT.

 

ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: 

tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23

 

 Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Bischof + Klein Polska GmbH,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Sp. P.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o,.
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o.,
  • Kerry Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polmlek Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • SP Medical Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TEMPO TP Sp. z o.o. Sp.k.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • Zbych-Pol & Mobet Sp. z.o.o.,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.

 

 

 

 

  • Hotel Mercure Poznań Centrum****
  • 60-829 Poznań, ul.Roosevelta 20
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2020-10-05 - 2020-10-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1490.00 zł
Termin: 2020-10-08 - 2020-10-09
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1490.00 zł
Termin: 2020-11-23 - 2020-11-24
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1490.00 1290 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2020-12-07 - 2020-12-08
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1490.00 1290 zł (First Minute -200zł)

-200zł

Najnowsze szkolenia:

Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta.

Excel w Logistyce. Wykorzystanie Arkusza Kalkulacyjnego do Optymalizacji Procesów Logistycznych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Praktyczne wykorzystanie arkusza Excel jako narzędzia w zarządzaniu procesami logistycznymi. Zarządzanie logistyką, magazynem i zapasami za pomocą narzędzi informatycznych. Nowe rozwiązanie w logistyce.

Gospodarka Magazynowa - racjonalizacja procesów magazynowych.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z profesjonalną organizacją funkcjonowania magazynów, procesami składowania i manipulacji towarów. Decydującym elementem wpływającym na realizację powyższych zagadnień jest struktura i poziom zapasów.

Incoterms® 2020- najnowsza wersja reguł Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC).
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych.

Negocjacje handlowe.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera, jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne.

Prawo Transportowe dla Spedytorów- Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec spedytora, a następnie przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy spedytora z klientem oraz z przewoźnikiem.

Ryzyka w transporcie i spedycji oraz sposoby ich ograniczania.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ryzyko w transporcie ponoszą wszyscy uczestnicy tego procesu – zleceniodawca, przewoźnik, a w przypadku zaangażowania spedytora – także spedytor. Jest ono duże, bo na ogół wysoka jest wartość przewożonego towaru.

Skuteczny specjalista ds. transportu i spedycji.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest wskazanie procedur zawierania różnego typu umów przewozowych i spedycyjnych z wykorzystaniem nowych możliwości prawnych i zwyczajowych; nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami i reklamacjami.

Skuteczny specjalista działu zakupów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ten program służy pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy. Organizacja Procesu Zakupu, Negocjacje z Dostawcami.

Specjalista ds. Umów Handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma za zadanie poszerzyć i uporządkować wiedzę handlowca w zakresie aktualnych przepisów prawa, zwyczajów handlowych oraz najnowszego orzecznictwa wraz z praktycznymi poradami udzielanymi przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Efektywny pracownik działu obsługi klienta w firmie spedycyjnej., Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, Poznań. otwarte, efs

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.