Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, zarządzanie zespołem, Wrocław. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów

  • Termin: 2017-03-14 - 2017-03-14
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1070.10 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

  • 55-040 Bielany Wrocławskie, Dolnośląskie
  • Ogrodowa 19c lok. 1
  • Telefon: 667-67-33-22
  • Email: biuro@k2coaching.pl
  • www: k2coaching.pl
Firma szkoleniowa K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów.

 

Opinie Uczestników o naszych szkoleniach:
Agnieszka L Łódź: „Bardzo dobre szkolenie, dużo przykładów i analogii z życia, sprzyjająca atmosfera. Na szczególne słowa uznania zasługuje Trenerka, która odpowiadała na każde pytanie i szczegółowo wyjaśniała zagadnienia, bardzo polecam”.

Jan K:"Pracuję jako urzędnik państwowy i stres towarzyszy mi każdego dnia, na tym szkoleniu nauczyłem się jak stać się jego obserwatorem a nie uczestnikiem, świetne metody, przede wszystkim skuteczne, świetna atmosfera i ogromna wiedza prowadzącej p. Karczewskiej".
Damian L, Cieplice:"Po tym szkoleniu widzę jak wiele błędów popełniałem i przez to osiągałem odwrotne skutki od zamierzonych. Super uczestnicy, kameralna grupa sprzyjała ćwiczeniom polecam".

 

Korzyści:
Głównym celem szkolenia jest poznanie zasad, skutecznych metod i dostarczenie niezbędnych narzędzi do budowania pozytywnych i efektywnych relacji interpersonalnych w życiu zawodowym

i osobistym, a także:

- motywacja uczestników szkolenia do zastosowania technik komunikacji w praktyce,
- stworzenie podstaw budowania atmosfery współpracy,
- ułatwienie nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
- poznasz jak wpływ mowy ciała i wyrażane emocje wpływają na skuteczność przekazu,
- poznasz elementy asertywności w reakcji na agresywne lub manipulacyjne zachowania ze strony innych,
- rozumienie potrzeb partnera komunikacji,
- dowiesz się jak postępować z różnymi typami osobowości i sposobami zachowania innych,
- zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej i wpływu na innych ludzi,
- zwiększenie skuteczności osiągania celów własnych oraz firmy,
- wykorzystanie narzędzi usprawniających komunikację,
- rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z emocjami,
- otrzymanie przez uczestników gotowych narzędzi i metod postępowania, możliwych do wykorzystania w pracy, zaraz po     szkoleniu.


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej.
- nawiązanie kontaktu i pierwsze wrażenie.
- jak Cię widzą tak Cię „szufladkują”,
- jak wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie (mowa ciała, ton głosu, dykcja, umiejętność panowania nad tremą i stresem).

2. Model efektywnej komunikacji.
- przygotowanie i pozytywne nastawienie do kontaktu z innymi.
- zależności między odbiorcą i nadawcą komunikatu,
- jak przekazywać informacje by odebrane zostały zgodnie z intencją (najczęstsze błędy)
- 4 poziomy słuchania
 

3. Komunikacja perswazyjna.
- komunikaty emocjonalne i racjonalne,
- pytania otwarte, zamknięte i sugerujące,
 

4. Typy osobowości.
- Czym jest osobowość a czym temperament w kontekście kompetencji zawodowych
- wpływ osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy pracownika,
- określenie typu osobowości – metody diagnozy.
 

5. Zasady wpływu społecznego.
- zasada autorytetu,
- zasada wzajemności,
- zasada wpływu społecznego,
- zasada kontrastu,
- zasada zaangażowania,
- zasada niedostępności.

6. Asertywność jako skuteczna metoda komunikacji.
- postępowanie asertywne i nieasertywne (agresja, uległość i manipulacja),
- asertywność w relacji ze współpracownikami i klientami,
- narzędzie skutecznej komunikacji – analiza transakcyjna.

7. Rozwijanie zachowań asertywnych w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

- autodiagnoza własnej osobowości i kontrolowanie stanów „ego”,
- przekazywanie konstruktywnej krytyki,
- przyjmowanie krytyki i dbanie o swoje prawa.

8. Podsumowanie i zakończenie.
- wręczenie certyfikatów

 

Sposoby prowadzenia warsztatów:
Szkolenia organizowane przez K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo są szkoleniami praktycznymi, co oznacza że uczestnicy otrzymują gotowe narzędzia i techniki, które mogą skutecznie wykorzystać już następnego dnia

Metody szkolenia:

80% - czasu szkolenia poświęcone jest na praktykę, czyli warsztaty, ćwiczenia, studia przypadków,
symulacje, odgrywanie ról, gry sytuacyjne, gry analizę prawdziwych sytuacji zawodowych podawanych również przez uczestników.
20% - teoria jako inspiracja poparta przekazanymi przykładami z życia.

Nasze szkolenia charakteryzują się zawsze małą, kameralną grupą, po to aby trener mógł poświęcić maksymalną uwagę każdemu uczestnikowi.
Wierzymy że tylko taki sposób kontaktu trenera z grupą może zapewnić prawdziwie indywidualny i najbardziej skuteczny sposób przekazania wiedzy i odpowiednich narzędzi. Dzięki temu również każdy z uczestników ma szansę przedstawić swój przypadek lub sytuację zawodową, która może zostać szerzej omówiona i rozwiązana.


UWAGA!-koszt szkolenia może być w 100% pokryty z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Cena szkolenia: 970,00 zł. netto (plus Vat) zawiera: przy wcześnijszym zapisie 100 zł. rabatu. Przy udziele więcej niż jednej osoby z firmy dalsze rabaty. 

- uczestnictwo w 8 h szkoleniu w wysokiej klasy salach konferencyjnych,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek,
- imienny certyfikaty,
- a także pomoc, doradztwo i konsultacje Trenera po szkoleniu, (telefonicznie lub e-mail) bezterminowo.

Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań – nasze szkolenie dostarczy Ci narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi.

Szkolenie to inwestycja, która zwraca się najszybciej. Bo najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie.

Zgłoś swój udział, szkolimy się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, dbając o dobre samopoczucie uczestników,
ale przede wszystkim o skuteczność i osiągnięcie oczekiwanych rezultatów szkolenia.

Jeśli jeszcze się wahasz, zapraszamy do zapoznania się z opiniami i referencjami naszych klientów, lub prosimy o kontakt z nami, doradzimy i pomożemy w wybraniu najlepszej opcji dla Państwa.

                                                                        Serdecznie Zapraszamy

                                                                       biuro@k2coaching.pl
                                                           tel. 667-67-33-22
                                                          www.k2coaching.pl




  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2017-02-07 - 2017-02-07
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 zł
Termin: 2017-02-28 - 2017-02-28
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 zł
Termin: 2017-03-21 - 2017-03-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-13 - 2017-04-13
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-19 - 2017-04-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-25 - 2017-04-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-23 - 2017-05-23
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-02 - 2017-06-02
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-27 - 2017-06-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników.
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Kierowanie Zespołem i motywowanie Pracowników
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Zarządzanie i motywowanie pracowników to jedna z kluczowych kompetencji managera.Jak wzmocnić swój wizerunek i jak wydobyć z zespołu to co najlepsze oraz jakie metody zarządzania stosować w zależności od rozwoju pracownika-o tym jest szkolenie.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Od sposobu w jaki się komunikujesz,jaką masz postawę życiową i jak reagujesz w różnych sytuacjach zależy twoja pozycja w firmie,stopień osiągania celów i satysfakcja z życia.Właściwa komunikacja jest kluczem do tego wszystkiego.Można się jej nauczyć.

Skuteczne Techniki Sprzedaży
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Czy jesteś ekspertem w tym co robisz?Czy stawiasz sobie coraz wyżej poprzeczkę?Pokażemy Ci co możesz zrobić, aby stać się skuteczniejszym w działaniu,a poznane na naszym szkoleniu techniki i narzędzia, zwiększą Twoją efektywność i skuteczność w pracy

Zarządzanie przez coaching
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania,zdobędziesz umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową oraz zastosowanie narzędzi, poznasz elastyczny stylu zarządzania dostosowany do dojrzałości zawodowej pracowników

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.