Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Doskonalenie umiejętności menadżerskich z wykorzystaniem symulacji

  • Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1800.00 zł
  • Cena brutto: 2214.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

One Step Up Sp. z o. o.

  • 02-486 Warszawa, Mazowieckie
  • Al. Jerozolimskie 202
  • Telefon: +48 (22) 428 11 11
  • Email: biuro@onestepup.pl
  • www: www.onestepup.pl
Firma szkoleniowa One Step Up Sp. z o. o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis i cel szkolenia


To, co charakteryzuje dobrego menadżera, to umiejętność odgrywania wielu ról równocześnie oraz elastyczne działanie w zależności od okoliczności. Badania Henriego Mintzberga kanadyjskiego profesora, ekonomisty i specjalisty od zarządzania wskazują, że tylko skuteczni menedżerowie potrafią odgrywać i odgrywają aż dziesięć odmiennych ról, które podzielił na trzy grupy: decyzyjne, interpersonalne i informacyjne. Dlatego umiejętność wchodzenia w role, jest dla menadżera umiejętnością tak samo ważną, jak choćby planowanie czy organizowanie.
Podczas szkolenia z wykorzystaniem symulacji uczestnicy mogą doskonalić umiejętność wchodzenia w role, często zupełnie odmienne niż te zawodowe, a mimo to doskonalące zawodowe kompetencje . Stawiani są przed złożonym problemem, który muszą rozwiązać podejmując konkretne działania. Dzięki temu mają możliwość praktykowania, doświadczania, obserwowania siebie i innych podczas rozwiązywania problemów czy konfliktów, podejmowania decyzji, realizacji celów itp. Symulacja stawia uczestników przed wyzwaniem wchodzenia w bardzo konkretne role, a im lepsza umiejętność wchodzenia w rolę, tym lepsze wyniki – jak w życiu.


Do kogo adresowane jest szkolenie:

  • do menadżerów z każdego poziomu zarządzania organizacją niezależnie od jej profilu działalności, wielkości czy zasięgu;
  • do kierowników zespołów projektowych i zespołów formalnych;
  • do pracowników działów personalnych, którzy chcą być partnerami dla zarządów i dla menadżerów w firmie, w której pracują;
  • do właścicieli firm;
  • oraz do osób, które poszukują możliwości rozwoju własnych kompetencji w rzeczywisty i niestandardowy sposób.



Cele główne szkolenia z wykorzystaniem symulacji:

Symulacja stanowi wyzwanie, podczas którego każdy z uczestniczących w niej menadżerów może sprawdzić:

  • czy potrafi równoważyć własny interes z dobrem wspólnym.
  • czy pamięta, że realizacja indywidualnego celu nie zawsze gwarantuje efekty w organizacji.
  • Pozwala na autorefleksję w odniesieniu do swoich umiejętności menadżerskich zarówno na poziomie lidera jak i członka zespołu.

Oparta jest na dylemacie wspólnego pastwiska,

  • co pozwala menadżerom w bezpiecznych i kontrolowanych warunkach zobaczyć jak funkcjonuje społeczność, w której każdy dąży do osiągnięcia tylko swoich celów.
  • Dzięki założonym wskaźnikom efektywności, pozwala dostrzec wpływ działania poszczególnych osób na wynik organizacji.

Każdy z menadżerów otrzymuje odpowiedzialną rolę, w której ma szansę wykazać się własnymi kompetencjami w zakresie:

  • podejmowania decyzji,
  • zachowania w sytuacji presji czasu,
  • skutecznego komunikowania się z innymi,
  • orientacji na cel,
  • partycypacji i współpracy
  • oraz inicjatywy w poszukiwaniu informacji kluczowych dla podjęcia ostatecznych wyborów.

Poprzez połączenie interakcji na żywo z elementami rzeczywistości online, gracze angażują się w dyskusje prowokujące refleksję nad własnymi kompetencjami i uczące współpracy oraz szacunku dla odmiennych poglądów oraz różnych umiejętności członków zespołu.
Pomaga w doskonaleniu umiejętności tworzenia silnych zespołów, które potrafią się komunikować, współdziałać i wypracowywać rozwiązania dążące do rozwoju dobra całej organizacji.


Korzyści dla uczestników

Korzyści, które uzyskują Uczestnicy szkolenia z wykorzystaniem symulacji:

  • w sposób realny i niestandardowy doskonalą umiejętność wchodzenia i odnajdywania się w różnych rolach na wszystkich trzech poziomach: decyzyjnym, interpersonalnym i informacyjnym;
  • rozwijają umiejętności podejmowania decyzji adekwatnych do potrzeb i sytuacji w zespole i całej organizacji;
  • ćwiczą umiejętności argumentowania własnych decyzji i wyborów oraz bycia elastycznym w sytuacji zmieniających się warunków;
  • zdobywają wiedzę na temat własnych strategii stosowanych w sytuacji konfliktów oraz konsekwencji ich stosowania;
  • doskonalą, pogłębiają i rozwijają umiejętności oceny, tworzenia i usprawniania procesów komunikacyjnych w grupie;
  • kształcą umiejętności zastosowania posiadanej wiedzy do samoanalizy i analizy efektywności własnych działań w sytuacjach interakcji społecznych wymagających od menadżera wysokich kompetencji społecznych;
  • nabywają motywację do angażowania się w podejmowanie wyzwań związanych z działaniami w obszarze odpowiedzialności za dobro wspólne w zespole i w całej organizacji;
  • wypracowują otwartość na różnorodność w zespole i organizacji (multigeneracyjność, wielokulturowość ) zarówno na poziomie wiedzy, umiejętności jak i wartości,
  • pracują na wspólny wynik, mając świadomość i potrzebę realizacji własnych celów.



Opis symulacji:

To innowacyjne narzędzie edukacyjne – to interaktywna i niezwykle angażująca gra symulacyjna z podziałem na role, w której trzeba spodziewać się dużej dawki interakcji na żywo, wspieranych przez internetowy interface gry.
Symulacja składa się z 3 rund,(każda trwa 2 godziny), które oddają kolejne zebrania zespołu z symulacji. W każdej następnej rundzie uzależniona jest od decyzji podjętych przez graczy w rundzie poprzedzającej. Osoby uczestniczące w niej wcielają się w różne role i mają za zadanie wspólnie i demokratycznie podejmować decyzje komunikując się i dyskutując. Gracze zdobywają punkty za realizację swoich celów oraz za podjęcie konkretnych decyzji przez zespół. Punkty są również za wysokie wartości 5 wskaźników efektywności, które wyrażają najwyższe wyniki, ale jeżeli którykolwiek ze wskaźników na koniec gry będzie zły – wszyscy uczestnicy przegrają.
Uwaga: Pracuje się w drużynie składającej się 7-8 osób maksymalnie.


W 2015 roku, symulacja SmileUrbo została nagrodzona prestiżową nagrodą World Summit Youth Award (WSYA). W kategorii nagród dla młodych przedsiębiorców, którzy wykorzystują nowe technologie do wspierania światowego rozwoju. Nagroda przyznana jest przez International Center for New Media, a partnerem strategicznym jest m.in. Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego (UNIDO) i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Nagrodzoną Autorką gry jest Polka, a gra oparta jest na autentycznej historii konkretnej polskiej miejscowości.

Program szkolenia

Dzień 11. Wprowadzenie do szkolenia

  • Określenie zasad wspólnej pracy, zaprezentowanie metod pracy z wykorzystaniem symulacji, przedstawienie celów warsztatu oraz indywidualnych potrzeb, poznanie się Uczestników szkolenia.
  • Czym jest rola – role w życiu i w pracy – czy wartości z tych ról są zbieżne czy nie.

2. Role menadżera

  • Role menadżera wg H. Mintzbergera – decyzyjne, interpersonalne i komunikacyjne
  • Sukcesy w roli, mistrzostwo w działaniu – jak wypracować mistrzostwo w każdej z ról
  • Role menadżera – co ma wpływ na sukces w ich odegraniu
  • Świadomość preferencji własnych ról – co jest moją przewagą, a nad czym warto popracować

3. Pierwsza runda symulacji

  • Wprowadzenie – przyznanie ról,
  • Zapoznanie się z instrukcją ogólną oraz instrukcjami szczegółowymi
  • Rozegranie rundy pierwszej
  • Sprawdzenie wyników z pierwszej rundy
  • Refleksje i wnioski do rundy drugiej.

4. Cel indywidualny i cel zespołowy – podejmowanie decyzji – menadżerskie role decyzyjne

  • Wskaźniki efektywności – gra vs rzeczywistość
  • Podejmowanie decyzji, wyznaczanie celów w zespole i ich komunikowanie
  • Monitorowanie realizacji celu i zadań
  • Czego unikać przy określaniu celów i zlecaniu zadań
  • Podejmowanie decyzji i ich konsekwencje i wpływ na wyniki zespołowe – model sieci
  • Grupowe podjęcie decyzji – poszukiwanie optymalnego rozwiązania

5. Druga runda symulacji

  • Zapoznanie się z instrukcją ogólną oraz instrukcjami szczegółowymi
  • Rozegranie rundy drugiej
  • Sprawdzenie wyników z drugiej rundy
  • Refleksje i wnioski do rundy trzeciej.


Dzień 2

6. Konflikt w zespole – komunikacja w konflikcie – menadżerskie role interpersonalne

  • Komunikacja obronna w konflikcie wg J. Gibba;
  • Co wpływa na eskalację zachowań konfliktowych, a jak panowanie nad emocjami prowadzi do konstruktywnych rozwiązań;
  • Rozpoznanie własnych stylów radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych;
  • Konsekwencje sztywnego stosowania poszczególnych stylów
  • Wpływ postaw i wartości menadżera na wynik pracy w zespole.

7. Trzecia runda symulacji

  • Zapoznanie się z instrukcją ogólną oraz instrukcjami szczegółowymi
  • Rozegranie rundy trzeciej
  • Sprawdzenie wyników z trzeciej rundy i z całej symulacji – porównanie wyników indywidualnych w kontekście poziomu wskaźników efektywności wskazujących na ostateczny wynik działań zespołu
  • Refleksje i wnioski po symulacji
  • Wskaźniki efektywności – gra vs rzeczywistość – określenie wskaźników efektywności współpracy i komunikacji w odniesieniu do własnych zespołów.

8. Style komunikacyjne i style funkcjonowania społecznego – menadżerskie role informacyjne

  • Fakty i interpretacje – Model komunikacyjny „Trzy światy” – jak to, co myślimy wpływa na to co mówmy
  • Zasady skutecznej argumentacji
  • Merytoryczna dyskusja – cztery poziomy treści i emocji w komunikacji
  • Sztuka zadawania pytań oraz umiejętność poszukiwania informacji
  • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

9. Zakończenie szkolenia

  • Wskaźniki efektywności współpracy i komunikacji zespołu, w którym pracuję – indywidualne wypracowanie przez każdego Uczestnika szkolenia.
  • Co ja konkretnie mogę zrobić, aby zespół, w którym pracuję miał lepsze wyniki – praca indywidualna każdego Uczestnika szkolenia.
  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-11-21 - 2024-11-22
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1800.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Status AEO – uproszczenia formalności celnych oraz bezpieczeństwo w międzynarodowym łańcuchu dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Status AEO ma na celu zabezpieczenie międzynarodowego łańcucha dostaw pod względem operacji celnych oraz wymiany handlowej towarów. Posiadanie statusu AEO przez firmę to prestiż znalezienia się wśród grona zweryfikowanych przez organy celne

Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedaży
One Step Up Sp. z o. o.

S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)

Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcją
One Step Up Sp. z o. o.

Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)

Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...)

Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?  W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...)

Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego Pracownika
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...)

HR Project Management – jak sprawnie zarządzać projektami HR
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego planowania i realizowania projektów z obszaru HR. Dzięki wykorzystaniu metod aktywnego uczestnictwa (learning by doing) Uczestnicy (...)

Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i Alfa
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo, poznanie narzędzi efektywnej komunikacji i współpracy Pracowników poszczególnych (...)

Warsztat kierowniczy dla liderów produkcji
One Step Up Sp. z o. o.

lider brygadzista mistrz

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Doskonalenie umiejętności menadżerskich z wykorzystaniem symulacji, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, menedżerskie, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.