SZKOLENIE ORGANIZOWANE ONLINE!
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach!
Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01
Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:
Polska wdrożyła Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady, która w zasadniczy sposób zmieniła zasady dochodzenia i załatwiania reklamacji, a także stworzyła nowe obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie.
Wprowadzono szereg bardzo istotnych zmian do Kodeksu cywilnego, które dotyczą stosunków pomiędzy przedsiębiorcami.
Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania.
Zmiany te stwarzają nowe możliwości dochodzenia reklamacji, ale także nowe możliwości ich załatwiania.
Zmianie uległa także forma zgłoszenia reklamacji. Działając na rynku międzynarodowym, strony zawierające umowy w sferze b2b, muszą sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa, która wygląda różnie w różnych systemach prawnych – rękojmia, niezgodność dostawy z umową, odpowiedzialność na bazie Konwencji CISG, itp. Sprzedający może doprowadzić do zupełnego wyeliminowania swojej odpowiedzialności, poprzez sprytne zapisy w umowie. Kupujący, analogicznie, może domagać się odstąpienia od umowy lub wymiany towaru na nowy, nawet, gdy termin gwarancji już dawno minął. Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny.
Nasze szkolenie kierujemy do:
osób odpowiadających za współpracę z dostawcami z działów zakupów, logistyki, handlu; zajmujące się sprzedażą i załatwianiem oraz zajmujących się dochodzeniem reklamacji, współpracą z klientami. Szkolenie kierujemy do każdego, kto w swojej pracy spotyka się z reklamacjami (zgłaszając je lub załatwiając).
Cel szkolenia - dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. ZABEZPIECZANIE MOŻLIWOŚCI SKUTECZNYCH REKLAMACJI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH.
2. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z DOWODZENIEM ZASADNOŚCI REKLAMACJI.
3. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z ZAŁATWIANIEM REKLAMACJI.
Analiza przypadków:
Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników. W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco.
DODATKOWO - Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.
PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie negocjowania i zawierania umów handlowych z partnerem krajowym i zagranicznym. Wiedzę praktyczną zdobywał przez ponad 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Zagadnieniami tymi zajmuje się zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy, pracując w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań. Prowadził negocjacje handlowe z przedstawicielami różnych kultur. Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców oraz napisał 60 książek, wydanych w kraju i za granicą m.in.: „Eksport w przedsiębiorstwie” (2016), „Zakupy w przedsiębiorstwie” (2016) „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015), „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie online Zoom Meetings.
Cena promocyjna szkolenia online wynosi 890 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 990 + 23% VAT.
SZKOLENIA STACJONARNE:
Cena promocyjna szkolenia stacjonarnego wynosi 1160 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1260 + 23% VAT.
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW:
tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053
lub e-mail: atl@atl.edu.pl
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
-100zł
-100zł
-100zł
Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta. |
|
Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztatyATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty. |
|
INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCIATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa. |
|
Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie. |
|
Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne |
|
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Niezbędne i przydatne elementy umów handlowych i zasady ich formułowania.Dane formalne umów w świetle aktualnych przepisów.Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak.Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie. |
|
Transport morski - procedura wysyłki, fracht, konosament, reklamacjeATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Transport morski stanowi około 70% przewozów ładunków w obrocie międzynarodowym. Wysyłki towarów morzem wymagają jednak szczególnej wiedzy, w związku ze specyfiką tej gałęzi transportu. Szkolenie zapewni prawidłową obsługę transportu morskiego. |
|
Transport i Spedycja Krajowa oraz Międzynarodowa. Logistyka, Umowy, Dokumenty i Reklamacje.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak bezpiecznie zawierać, realizować i rozliczać umowy transportowe, Jak dochodzić reklamacji. Jak unikać pułapek? Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń. To szkolenie odpowie na Twoje pytania. |
|
Zabezpieczenia płatności i formy rozliczeń w umowach handlowych.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Handlowcy, negocjując umowę starają się znaleźć najlepsze ograniczenie ryzyka finansowego obu stron umowy. Niestety, brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania rodzajów zabezpieczeń, w tym generowanie niepotrzebny |
|
Zawieranie umów ramowychATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Umowy ramowe- według uwarunkowań dotyczących umów krajowych, z UE i z poza UE. Celem szkolenia jest przekazanie aktualnej wiedzy handlowej na temat współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie umów ramowych |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, Szkolenie On-line Cała Polska. otwarte, efs, e-learning
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.