Wystąpienia publiczne szkolenie
Firma „W stronę rozwoju” oferuje szkolenia, które pomagają opanować nie tylko techniki prezentacji, ale i tremę – czasemnajwiększego wroga nawet najlepiej przygotowanej do wystąpienia osoby. Przybranie odpowiedniej postawy, gesty, mimika oraz tembr głosu mają ogromny wpływ na odbiór tego, co mówimy. Dlatego każde wystąpienie jest nagrywane, a następnie omawiane. Dzięki temu mamy szansę uświadomić sobie zazwyczaj popełniane błędy. By zaś oczarować publiczność, przedstawimy techniki zapewniające zainteresowanie słuchaczy i ich aktywność, a także „taktyki” postępowania w trudnych sytuacjach. 70 procent czasu przeznaczonego na ćwiczenia pozwoli na praktyczne przećwiczenie teorii i omówienie każdego problemu.
CELE SZKOLENIA:
Uczestnicy podczas szkolenia:
NARZĘDZIA, KTÓRE POZNASZ PODCZAS SZKOLENIA:
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
KORZYŚCI DLA FIRMY:
Gdzie zastosujesz zdobyta wiedze?
DLACZEGO WŁAŚNIE TO SZKOLENIE?
Doświadczony Trener:
Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog, coach
Od 8 lat związana ze szkoleniami. Ukończyła szkołę trenerów na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w ramach studiów podyplomowych: Szkolenia i Rozwój. Studentka szkoły coachów w Nobel Manhattan Polska.
Specjalizuje się w projektach związanych doskonaleniem kompetencji z zakresu przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera odpowiedzialna była za szkolenia kadry kierowniczej z zakresu prowadzenia skutecznej preznetacji. Pracując jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za projekt skierowanych do kadry kierowniczej mający na celu rozwijanie umiejętności prowadzenia prezentacji. W ramach projektu zostało przeprowadzonych 8 szkoleń z tego zakresu. Wykładowca Wyższej Szkoły Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka na kierunku: psychologa zarządzania oraz Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia wystąpień publicznych min. dla następujących Klientów:
Wprowadzenie do świata prezentacji
•„Moje doświadczenia z wystąpieniami publicznymi”
• Po co chcę występować?
•Moje mocne strony- czyli co mogę wykorzystać podczas prezentacji?
Przegląd prezentacji
•Sesja prezentacji uczestników- każdy z uczestników występuje na forum i
prezentuje przygotowany przez siebie temat (20 minut na uczestnika, prezentacje
są nagrywane i omawiane)
Planowanie i przygotowanie prezentacji
• Cele prezentacji
•Wybór tematu przewodniego
•Wiedza o audytorium
•Struktura prezentacji
•Trójkąt skutecznej prezentacji
Komunikacja i autoprezentacja podczas prezentacji
•Taktyki autoprezentacji, budowanie pierwszego wrażenia
•Postawa, gesty, ruch sceniczny- trening praktyczny
•W jaki sposób ludzie słuchają?
•Wywieranie wpływu
•Humor w prezentacji
•Opowiadanie historii- techniki pomocne w opowiadaniu historii
•Konstruowanie przekonujących argumentów
•Retoryka
•Głos i mowa ciała podczas prowadzenia wystąpień
•Język prezentacji- zwroty, których warto używać
Prowadzenie prezentacji
•Nawiązanie kontaktu z audytorium
•Jak zapanować nad tremą?
•Pobudzanie aktywności słuchaczy
•Pomoce wizualne
•Efektowne zakończenie prezentacji
Postępowanie w trudnych sytuacjach
•Odpowiadanie na zastrzeżenia słuchaczy
Symulacje prezentacji
• Uczestnicy wcielają się w role prezenterów, prowadzą prezentacje, otrzymują
informacje zwrotne od uczestników, trenera. Prezentacje nagrywane są na
kamerę i odtwarzane
Ewalucja
•Podsumowanie – ćwiczenie podsumowujące
•Ankieta ewaluacyjna i zapowiedź follow-up
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
-
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania i prowadzenia prezentacji
• Wzrost pewności siebie podczas wystąpień publicznych
• Osiąganie zamierzonych celów, jakie miała spełnić prezentacja
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Autoprezentacja, Szkolenie Interpersonalne, autoprezentacja, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.