Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, wystąpienia publiczne, sprzedaż/handlowe, interpersonalne, inne, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-11-18

Było:510zł

Jest:255zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo

  • Termin: 2018-10-22 - 2018-10-22
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 985.00 935.75 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1150.97 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

Być może już wiesz, być może domyślasz się, że ludzie budują swoją opinię o Tobie na podstawie pierwszego wrażenia, które wywołasz w nich swoją gestami, ubiorem (komunikacja niewerbalna) i tym, co powiesz (komunikacja werbalna) - jednym słowem swoją autoprezentacją.

Masz tylko pierwszych 11 sekund, aby w nowym towarzystwie, podczas spotkania z klientem, negocjacji, na rozmowie w sprawie pracy, czy pierwszej randki zrobić takie pierwsze wrażenie na jakim ci zależy.

W ciągu 11 sekund, dzięki psychologicznemu mechanizmowi pierwszego zostaną ci przypisane cechy i zachowania, które posiadasz lub nie. Zawsze, podkreślam zawsze wywołasz tzw. "efekt halo". Może być on dwojaki:

  • Powstanie wokół ciebie "efekt aureoli". Pokrótce nowo poznana osoba przypisze ci same pozytywne cechy, będzie chciała utrzymywać z Tobą kontakt, obdarzy cię zaufaniem, będzie chciała z pracować itd.

lub

  • Pierwsze wrażenie zmieni się w "efekt Golema". Zostaną Ci wtedy przypisane negatywne cechy charakteru i zachowania (choć wcale ich nie masz!). Twoje ewentualne "wpadki" będą wyolbrzymiane i publicznie wytykane.

Sam sobie odpowiedz, którą opcję wolisz. Być w relacjach z ludźmi otoczony "efektem aureoli" czy "efektem Golema" ?

Bez trudu zauważysz, że "ludzie sukcesu", to osoby robiące na innych dobre pierwsze wrażenie i wykorzystujące świadomie, dzięki rozwiniętej umiejętności autoprezentacji, "efekt aureoli" do zbudowania wizerunku:

  • Pracownika, o którego "biją się" pracodawcy.
  • Handlowca, od którego chcą kupować klienci.
  • Managera, z którym warto pracować, bo jest świetnym szefem.
  • Eksperta, z którego zdaniem należy się liczyć, bo jest świetnym fachowcem.
  • Energicznego człowieka sukcesu, z którym warto robić biznes.
  • Spokojnego i wyważonego mentora, któremu można zaufać.
  • Kobiety / mężczyzny, która /-y ma powodzenie u płci przeciwnej.
  • Każdego innego, który Ci przyjdzie ma myśl.

Jestem bardzo ciekawa na jakim wizerunku, zależy Tobie?

Możesz wywrzeć takie pierwsze wrażenie, na jakim Ci zależy. Potrzebujesz do tego dobrze rozwiniętych (wytrenowanych) umiejętności autoprezentacji. Kiedy spotkamy się na moim szkoleniu z autoprezentacji, krok po kroku będę prowadziła Cię przez tajniki autoprezentacji i budowania pierwszego wrażenia. Pomogę Ci rozwinąć umiejętności i przekażę całą moją wiedzę o autoprezentacji i pierwszym wrażeniu.

Kogo zapraszam na szkolenie "Autoprezentacja. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo":

  • Przede wszystkim Ciebie, bo na pewno masz pomysł na to jakie i na kim chcesz zrobić pierwsze wrażenie. Możesz być:
  • Właścicielem firmy.
  • Managerem.
  • Handlowcem.
  • Negocjatorem.
  • Pracownikiem.
  • Osobą szukającą pracy.

Ważne żebyś chciał / -a profesjonalnie i świadomie posługiwać się umiejętnością autoprezentacji.

A jeżeli nie jesteś przekonany / -na, że warto spotkać się ze mną na szkoleniu z autoprezentacji, to zawsze możesz do mnie zadzwonić lub napisać.

Beata J. Grabiańska
Trener / Coach - Ekspert ds. Projektów Rozwojowych

Twoje szkolenie z autoprezentacji i pierwszego wrażenia może mieć różną formę:

1. Szkolenie otwarte – terminy miejsca znajdziesz w prawej kolumnie strony.
2. Szkolenie zamknięte. Jeżeli w Twojej firmie znajdzie się grupa kilku osób, równie otwartych na rozwój jak Ty, to przyjadę do was w uzgodnionym terminie.
3. Szkolenie 1 na 1 (szkolenie indywidualne). To bardzo dyskretna i efektywna forma szkolenia z elementami coachingu. Termin i miejsce ustalam indywidualnie.

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu z autoprezentacji postaram się (a może dopilnuję) żebyś:

  • Wypracował /-a indywidualną i jak najlepszą metodę autoprezentacji swojej osoby (to, będzie nasza praca indywidualna).
  • Odnalazł /-a (pomogę Ci w tym) w sobie atuty, które warte są prezentacji i nauczył /-a się je eksponować (przetrenuję, to z Tobą. Ok?).
  • Spojrzał / -a na Siebie jako osobę godną sukcesu (spodoba Ci się to, zobaczysz).
  • Opanował /-a skuteczne techniki, metody, triki autoprezentacji (podzielę się z Tobą moimi, które stosuję z sukcesem od lat).
  • Poznał /-a pułapki autoprezentacji i nauczył/-a się ich unikać (nie zależy nam na "efekcie Golema". Prawda?).
  • Nauczył /-a się bardzo skutecznych choć niekonwencjonalnych technik wywierania wpływu swoim wrażeniem (to, będzie Twoja "tajna broń").

Program szkolenia

1. CO TO JEST AUTOPREZENTACJA I CO NA NIĄ WPŁYWA?

  • Pojęcie autoprezentacji
  • Samoocena
  • Motywy autoprezentacyjne

2. NORMY AUTOPREZENTACYJNE

  • Dobre obyczaje
  • Skromność
  • Konsekwencja
  • Norma uprzejmej uwagi
  • Normy specyficzne do kontekstu

3. ROLA AUTOPREZENTACJI

  • Odróżnienie się od otoczenia
  • Określenie siebie i taktyki
  • Oddziaływanie interpersonalne
  • Ochrona i bezpieczeństwo


4. WARTOŚCI ISTOTNE DLA ODBIORCÓW AUTOPREZENTACJI

  • Atrakcyjność fizyczna
  • Umiejętność wzbudzania uwagi
  • Zgodność opinii
  • Autopromocja
  • Wytężony wysiłek


5. KOMUNIKACJA WERBALNA

  • Nadawca - przekaz - odbiorca
  • Pułapki procesu komunikowania się
  • Zgubna rola interpretacji

6. ZACHOWANIA NIEWERBALNE

  • Wyrażanie emocji
  • Wygląd zewnętrzny
  • Gesty i sposób poruszania się
  • Zapach

7. WSPARCIE AUTOPREZENTACJI

  • Pławienie się w odbitym blasku
  • Usuwanie się z cienia porażki
  • Polerowanie i retuszowanie
  • Efekt "psst"

8. POWSZECHNIE STOSOWANIE TAKTYKI AUTOPREZENTACYJNE I ICH SKUTECZNOŚĆ

  • Opisywanie siebie
  • Wyrażanie postaw
  • Publiczne atrybucje
  • Pamięciowe manipulacje
  • Zachowania niewerbalne
  • Kontakty społeczne
  • Konformizm i uleganie
  • Dekoracje rekwizyty i oświetlenie

9. SPOSTRZEGANIE OSÓB JAKO ŹRÓDŁA INFORMACJI O LUDZIACH

  • Zachowanie
  • Wygląd fizyczny
  • Kontekst

10. DRESS CODE CZYLI

  • Jak się ubierać i kiedy?
  • Jaki makijaż na jaka okazję?
  • Krawat czy muszka?
  • Spodnie czy spódnica i dlaczego to ważne?
  • Co jest oceniane u kobiet?
  • Co jest ocenianie u mężczyzn?

11. NIEKONWENCJONALNE TECHNIKI WYWIERANIA WRAŻENIA

  • Techniki pracy nad samooceną
  • Techniki lingwistyczne, zjednujące słuchaczy
  • Techniki niewerbalne, wywołujące pożądanie wrażenie

Trener:

 

Beata J. Grabiańska

Beata J. GrabiańskaTrener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezenter w Radiu KOLOR. Od 1998 roku związana z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., początkowo, jako ekspert kierujący działem Public Relations koordynowała pracę działu prasowego i współpracę z dziennikarzami. Odpowiadała również za tworzenie programu wewnętrznego PR. Realizowała projekty sponsoringowe. W latach 2004 - 2008 ekspert w biurze marketingu WARTA S.A. zajmowała się programami wsparcia dla Biura Sieci Sprzedaży, których celem było zwiększenie sprzedaży i powiększenie liczby agentów wyłącznych. Odpowiadała za działania marketingu korporacyjnego i marketingu produktowego (kompleksowe kampanie ATL i BTL).

W latach 2008 - 2010 Manager Strategii Marki w Nordisk Polska, gdzie opracowała strategię marki i działań PR dla poszczególnych produktów w zależności od grupy docelowej i celów biznesowych. Skutecznie rozwijała siły sprzedaży spółki (call center). Od 2011 roku doradca biznesowy, trener w projektach szkoleniowych realizowanych dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, FAPA, Citiboard i innych. Prowadziła szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania i rozwoju biznesu.

Od 2017 roku Dyrektor Generalny kanału telewizyjnego Nobox TV. Obecnie Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania), studiów podyplomowych "Psychologia Finansów i Biznesu dla Managerów" na WSPIZ im. L. Koźmińskiego i studiów podyplomowych "Praktyczna Psychologia Społeczna" w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła Szkołę Strategii Marki organizowaną przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Absolwentka Studium Coachingu Programowania Neurolingwistycznego - tytuł praktyka NLP.

 

Szkolenia otwarte (terminy i miejsca):

  • 02.07.2018 Warszawa.
  • 27.08.2018 Katowice.
  • 17.09.2018 Kraków.
  • 24.09.2018 Wrocław.
  • 12.10.2018 Poznań.
  • 22.10.2018 Warszawa.
  • 23.11.2018 Gdańsk.
  • 07.12.2018 Lublin.

CENY:

 
  • 985 zł netto + 23% VAT - Zgłoszenie biznesowe. (przewidujemy rabaty i promocje dla firm).
  • 550 zł netto + 23% VAT - Zgłoszenie osoby prywatnej w ramach Ogólnopolskiego Projektu Kompetencyjnego "Profesjonalny Indywidualista 2018".

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Autoprezentacja. Zarządzanie pierwszym wrażeniem i efektem halo", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

 
Zapraszamy do zapoznania się ze szczególami szkolenia Autoprezentacja. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo.
 

Uwaga!

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Terminy nadsyłania zgłoszeń znajdują się na www.bonavigator.pl.

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • BEATA J. GRABIAŃSKA
  • Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych
  • Więcej
 BEATA J. GRABIAŃSKA
Termin: 2018-11-23 - 2018-11-23
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 985.00 935.75 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2018-12-07 - 2018-12-07
Lokacja: Lublin, Lubuskie
Cena: 985.00 935.75 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.