Adresaci szkolenia
► lekarze
► pielęgniarki
► personel medyczny
► Przekazanie wiedzy na temat zachowania i postawy asertywnej
► Przećwiczenie technik wzmacniających zachowanie asertywne
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zachowywania się w sposób asertywny
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Obrona swoich praw, w sytuacjach, kiedy są one naruszane
► Wzrost pewności siebie
► Wzrost satysfakcji z kontaktów z innymi ludźmi
► Wzrost umiejętności radzenia sobie z krytyką
ASERTYWNOŚĆ
• Co to jest asertywność? - praca w podgrupach
ZACHOWANIE ASERTYWNE, AGRESYWNE, ULEGŁE
• Asertywność – mini-wykład trenera
• Jaką postawę przyjmuję wobec innych? - kwestionariusz autodiagnostyczny
• Charakterystyka postawy asertywnej, uległej, agresywnej - mini-wykład
• Skutki zachowań asertywnych, agresywnych, uległych - praca w podgrupach
CO SPRAWIA, ŻE TRUDNO MI PRZYJĄĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ?
• Monolog wewnętrzny – mini-wykład trenera
• Co mi utrudnia zachowanie asertywne? - autodiagnoza myśli ograniczających przyjmowanie postawy asertywnej (praca wykonywana indywidualnie)
BUDUJEMY FUNDAMENTY POSTAWY ASERTYWNEJ
• Odkryj swoje mocne strony - diagnoza własnego potencjału
MAPA ASERTYWNOŚCI, MOJE PRAWA I ICH OBRONA
• Mapa asertywności - kwestionariusz diagnozujący, w jakich obszarach uczestnik przyjmuje postawę asertywną, a w jakich nie
• Mam prawo do…- mini-wykład trenera na temat praw pracowników
• Lista moich praw – praca indywidualna, której celem jest sporządzenie wykazu swoich praw
OBRONA SWOICH PRAW W SYTUACJACH SPOŁECZNYCH I OSOBISTYCH
• W jakich sytuacjach chciałbym/chciałabym odmawiać? – praca w podgrupach, której celem jest wypisanie sytuacji/zdarzeń, w jakich uczestnicy odmawiają/chcieliby odmawiać, prezentacja na forum
• Asertywna odmowa - demonstracja modelu odmowy przez trenera na przykładzie jednej z sytuacji podanych przez uczestników
• Asertywna odmowa - mini-wykład, w trakcie którego trener na podstawie przeprowadzonego eksperymentu, omawia model asertywnej odmowy
• Asertywna odmowa - ćwiczenia praktyczne w stosowaniu techniki ”asertywnej odmowy” w podgrupach na przykładach sytuacji podanych przez uczestników, feedback trenera
REAGOWANIE NA ATAK I KRYTYKĘ
• Top lista sytuacji, w jakich uczestnicy doświadczają krytyki – praca w parach
• Techniki reagowania na krytykę słuszną, częściowo słuszną, wyrażoną w sposób agresywny - mini-wykład przeplatany ćwiczeniami praktycznymi (reagowanie na sytuacje podane w top liście przy użyciu omówionych technik)
• Ćwiczenie ”Odpowiedz na moją krytykę” - ćwiczenie wykonywane na forum, uczestniczą w nim wszyscy członkowie grupy. Celem ćwiczenia jest utrwalenie umiejętności reagowania na krytykę przy stosowaniu poznanych technik
ASERTYWNE TECHNIKI WYRAŻANIA OCZEKIWAŃ
• Komunikat ”Ja” - mini-wykład w trakcie którego trener omawia model komunikatu
• Zamień komunikat typu ”Ty” na komunikat typu ”Ja” - ćwiczenia praktyczne w podzespołach
• Czteroetapowy model wyrażania uczuć negatywnych - mini-wykład trenera, scenki w trzyosobowych zespołach (scenki z użyciem sytuacji podanych w top liście)
EWALUACJA
• Action plan indywidualny
• ”Moja refleksja po szkoleniu”
• Podsumowanie
• Ankiety ewaluacyjne
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Obrona swoich praw, w sytuacjach, kiedy są one naruszane
• Wzrost pewności siebie
• Wzrost satysfakcji z kontaktów z innymi ludźmi
• Wzrost umiejętności radzenia sobie z krytyką
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Continuum Care
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna/asertywnosc-w-kontaktach-z-pacjentami/
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne), Szkolenie Marketingowe, Medyczne, obsługa klienta, inne, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.