Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ANALIZA BIZNESOWA. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK (Business Analysis Body of Knowl, Szkolenie Finansowe, Zarządzanie, inne, menedżerskie, kierownicze, inne, analiza finansowa, rewizja finansowa, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:8980zł

Jest:7980zł

Podstawowe informacje

ANALIZA BIZNESOWA. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK (Business Analysis Body of Knowl

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 9870.00 8870 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 10910.10 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

1. ANALIZY PRZEDSIĘBIORSTWA, CZYLI IDENTYFIKACJA I ZROZUMIENIE POTRZEB "NASZEGO” BIZNES"

  • Proces finansowo-handlowy - budowanie świadomości procesu a podstawowe słownictwo ekonomiczne niezbędne w analizie biznesowej
  • Model organizacji a założenia do analizy biznesowej
  • Popyt i podaż - determinanty handlu
  • Decyzje zakupowe konsumenta - stymulator procesu analizy biznesowej w organizacji
  • Obiektywna ocena procesu sprzedaży / zakupu / produkcji - wyznaczniki (KPI)
  • Opłacalność działań - praktyczne zrozumienie czynnika rozwoju organizacji

2. PODSTAWOWE SŁOWNICTWO ANALIZY BIZNESOWEJ

  • Pojęcie obrotu, przychodu, zysku
  • Marża, narzut, koszt wytworzenia TKW
  • Koszty stałe i zmienne
  • Oferta cenowa - cena cennikowa czy zawsze?
  • Upusty (opusty) handlowe min standardowe, ilościowe, promocyjne, lojalnościowe, jakie i kiedy i dla kogo?
  • Systemy rozliczenia fiskalnego - ceny netto, brutto
  • Zasady budżetowania dla sprzedaży / zakupów koszty stałe i zmienne
  • Sprzedaż netto, sprzedaż brutto - analizy ex post czy ex ante
  • Inne popularne określenia handlowe np. SKU, MAT itp.

3. PODSTAWOWE ZASADY I DOKUMENTY FINANSOWE POZWALAJĄCE OBIEKTYWNIE OCENIĆ I POKAZAĆ KONDYCJĘ FINANSOWĄ PARTNERA ORAZ POZYCJĘ ORGANIZACJI ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ ICH INTERPRETACJI

  • Zacznijmy od siebie czyli analiza SWOT organizacji
  • My jako dostawca i Klient czy wtedy obowiązują inne zasady?
  • Balanced scorecard - zrównoważona karta wyników R. Kaplana i D. Nortona
  • Rachunek zysków i start P&L - profit and loss statement
  • Finansowa weryfikacja dostawców wg Z-Score Altmana - ocena ryzyka współpracy
  • Wewnętrzne I zewnętrzne raporty handlowe oraz dane ogólnodostępne dane z rynku (AC Nielsen, GFK Polonia itp.)
  • Standardy tworzenia raportów (trendy, dane archiwalne MTM, QTQ, YTY)

4. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM I KONTRAHENTEM

  • Procesu identyfikacji oczekiwań i potrzeb klienta w zakresie projektowanego rozwiązania wdrażanego przez organizacje
  • Proces tworzenia ceny produktu (cena sprzedaży vs koszt wytworzenia)
  • Produkt czy kontrahent - kategoria produktowa a dostawca/odbiorca
  • Podstawowe prawa psychologiczne i ich wykorzystanie w procesie zarządzania kontrahentem i produktem w tym ceną - pojecie marketingu mix 4P
  • Wdrażanie procesu CatMan
  • Zarządzanie sprzedażą sezonową, pikami sprzedażowymi i promocjami

5. CONTROLING PRZEPŁYWU PRODUKTÓW W ORGANIZACJI - CZYM LEPSZA ORGANIZACJA TYM MNIEJSZY MAGAZYN (ZAPASY)

  • Ocena i walidacja rozwiązania - wsparcie analityczne w procesach implementacji
  • Zapasy - jeden z najkosztowniejszych aktywów przedsiębiorstw
  • Koszty zapasów to nie tylko wartość zapasu
  • Czy mniej i krócej tym taniej - rotacja i stock cover
  • Aby zarządzać trzeba wiedzieć, - co, gdzie, kiedy ile itd.
  • Zapasy "ważne i nieważne" - reguła 80/20 Paretto, kategorie ABC i XYZ
  • Controlling magazynu (bez logistyki i składowania): podstawowe KPI w obszarze magazynowania
  • Wspólne planowanie działań w organizacji w oparciu o S&OP (sale & operations plaining) - metodologia usprawniająca proces

Sprawdź pełny program szkolenia Analiza biznesowa. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK

  • KRZYSZTOF WIAK
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 KRZYSZTOF WIAK

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.