Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-30

Było:5500zł

Jest:4950zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta

Szkolenia promowane

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w kontakcie bezpośrednim
JerBa Skills

Wysoka jakość obsługi klientów to potęga w budowaniu marki firmy, lojalności klientów oraz polecaniu jej usług i produktów. Zapraszamy na warsztat wspierający rozwój profesjonalnych zachowań budujących wysoką satysfakcję klientów.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Diagnoza trudnych sytuacji uczestników. Narzędzia radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Obsługa reklamacji. Postawa (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 18-19.10.2017
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: 2017-10-18 - 2017-10-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

2600.00 zł

3198.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-07-26 - 2017-07-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Budowanie postawy proklienckiej. Przykłady stosowanych standardów obsługi Klienta. Diagnoza standardów Klienta (jeśli (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-08-24 - 2017-08-25 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Specyfika kontaktu telefonicznego. Przełamanie własnych obaw w rozmowie telefonicznej. Przygotowanie merytoryczne (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie ma na celu przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych. Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 3119

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel&Restauracja Sanvit Okuninka
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Hotel*** Liptakówka
Pensjonat Białka Tatrzańska, Małopolskie
Więcej...
SCANDIC WROCŁAW
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pensjonat Pod Tatrami***
Pensjonat Bańska Niżna, Małopolskie
Więcej...
InterHouse Hotel***
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
HOTEL Ramka*** Restaurant & Wine Bar
Hotel Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Dworek "Róża Poraja"
Hotel Mieścisko, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.