Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta

Szkolenia promowane

TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Diagnoza trudnych sytuacji uczestników. Narzędzia radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Obsługa reklamacji. Postawa (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-11-20 - 2017-11-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1100.001067.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-3%

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-11-20 - 2017-11-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1100.001067.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-3%

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-11-20 - 2017-11-21 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1100.001067.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

-3%

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-11-20 - 2017-11-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Budowanie postawy proklienckiej. Przykłady stosowanych standardów obsługi Klienta. Diagnoza standardów Klienta (jeśli (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-11-20 - 2017-11-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Specyfika kontaktu telefonicznego. Przełamanie własnych obaw w rozmowie telefonicznej. Przygotowanie merytoryczne (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 3152

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel&Restauracja Sanvit Okuninka
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Kompleks sportowo-rekreacyjny Termy Maltańskie
Miejsce konferencyjne Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy Leśna
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Solec Kujawski, Kujawsko - Pomorskie
Więcej...
Ogrodowa 12 - Conference Center
Centrum Konferencyjne Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Dwór Droblin SPA & Wellness
Hotel Leśna Podlaska, Lubelskie
Więcej...
Hotel Poledno
Hotel Bukowiec, Kujawsko - Pomorskie
Więcej...
Klekotki
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Godkowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
HOTEL Ramka*** Restaurant & Wine Bar
Hotel Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Baltic Cliff Apartments Spa & Wellness
Apartamentowo-Konferencyjny Niechorze, Zachodniopomorskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.