Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-04-30

Było:1490zł

Jest:1290zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta

Szkolenia promowane

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w kontakcie bezpośrednim
JerBa Skills

Wysoka jakość obsługi klientów to potęga w budowaniu marki firmy, lojalności klientów oraz polecaniu jej usług i produktów. Zapraszamy na warsztat wspierający rozwój profesjonalnych zachowań budujących wysoką satysfakcję klientów.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna obsługa klienta i budowanie relacji
HIGH 5 Training Group

Uczestnicy szkolenia poznają standardy w profesjonalnej obsłudze klienta, kontaktach z klientami, specyfikę rozmowy telefonicznej, nauczą się z budować własną siłę i skuteczność w relacjach z klientem. Poznają zarządzanie oparte o CRM.

Najbliższy termin: 2017-05-29 - 2017-05-30 Lokacja: warszawa, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Diagnoza trudnych sytuacji uczestników. Narzędzia radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Obsługa reklamacji. Postawa (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 01-02.06.2017
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie kształtuje zasady oraz umiejętności z odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów niezbędne w telefonicznej obsłudze klienta.

Najbliższy termin: 2017-06-01 - 2017-06-02 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1200.00 zł

1476.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-05-22 - 2017-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-04-24 - 2017-04-25 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Budowanie postawy proklienckiej. Przykłady stosowanych standardów obsługi Klienta. Diagnoza standardów Klienta (jeśli (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Specyfika kontaktu telefonicznego. Przełamanie własnych obaw w rozmowie telefonicznej. Przygotowanie merytoryczne (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacja i obsługa trudnego Klienta 27-28.06.2017
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości

Najbliższy termin: 2017-06-27 - 2017-06-28 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1200.00 zł

1476.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

Najbliższy termin: 2017-05-17 - 2017-05-17 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1100.00390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-710zł

stron: 1 2 3129

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Kompleks Beskid Spytkowice
Hotel Spytkowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel&Restauracja Sanvit Okuninka
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
SCANDIC WROCŁAW
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Lacon ***
Centrum Konferencyjno-Hotelowe 28-500 Kazimierza Wielka, Świętokrzyskie
Więcej...
Hotel Europa**** Starachowice business & SPA
Hotel Starachowice, Świętokrzyskie
Więcej...
Rezydencja Sienkiewiczówka
Pensjonat Zakopane, Małopolskie
Więcej...
Hotel Mistral Sport****
Hotel Gniewino, Pomorskie
Więcej...
InterHouse Hotel***
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Hotel Villa Bolestraszyce ***
Miejsce konferencyjne Wyszatyce, Podkarpackie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.