Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta

Szkolenia promowane

TRUDNE SYTUACJE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Diagnoza trudnych sytuacji uczestników. Narzędzia radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Obsługa reklamacji. Postawa (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 18-19.10.2017
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: 2017-10-18 - 2017-10-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

2600.00 zł

3198.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 18-19.10.2017
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: 2017-10-18 - 2017-10-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

2600.002340.00 zł

2878.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-10%

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-09-25 - 2017-09-26 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1100.001089.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-1%

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-09-25 - 2017-09-26 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1100.001067.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-3%

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2017-09-25 - 2017-09-26 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1100.001067.00 zł

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

-3%

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-09-25 - 2017-09-26 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Certes Sp. z o.o.

Certes - szkolenia szyte na miarę Główne zagadnienia, które obejmuje szkolenie: Budowanie postawy proklienckiej. Przykłady stosowanych standardów obsługi Klienta. Diagnoza standardów Klienta (jeśli (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2017-09-28 - 2017-09-29 Lokacja: Kraków, Małopolskie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

stron: 1 2 3162

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pensjonat Pod Tatrami***
Pensjonat Bańska Niżna, Małopolskie
Więcej...
Hotel&Restauracja Sanvit Okuninka
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Międzynarodowe Centrum Kongresowe
Centrum Wystawienniczo-Konferencyjne Katowice, Śląskie
Więcej...
Kompleks sportowo-rekreacyjny Termy Maltańskie
Miejsce konferencyjne Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel SPA Medical Dwór Elizy
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Długopole-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Majątek Ziemski Pałac Wiejce
Hotel Skwierzyna, Lubuskie
Więcej...
Rezydencja Sienkiewiczówka
Pensjonat Zakopane, Małopolskie
Więcej...
ZŁOTOPOLSKA DOLINA
Hotel Zakroczym, Mazowieckie
Więcej...
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.