Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta

Szkolenia promowane

Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firm
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia wskażemy czynniki, które wpływają na zadowolenie i lojalność Klienta. Przekażemy uczestnikom wiedzę, co robić, a czego nie robić, aby firma budowała swoją pozycję rynkową przez doskonałą obsługę.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Mistrzowska Obsługa Klienta (otwarte)
Waldemar Ruszel Consulting

Sales Force One to pakiet trzech dwudniowych warsztatów, skierowany do osób: - pracujących w obsłudze klienta, - pracujących w sprzedaży,- zarządzających zespołami pracowników, pracujących w ww. obszarach, - prowadzących firmy.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

970.00197.00 zł

242.31 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-773zł

Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kł
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

990.00940.50 zł

1156.82 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-5%

Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie ma na celu przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych. Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta
EFFEKT Sp. z o.o.

Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi trudnego klienta w celu przygotowania do wykonywania zawodu handlowca.

Najbliższy termin: 2019-03-04 - 2019-03-05 Lokacja: Katowice, Śląskie

600.00400.00 zł

400.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-200zł

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Logistyczna Obsługa Klienta pozwoli zrozumieć, że logistyczna obsługa klienta to proces zarządczy w oparciu o controling i kontroli działalności. Logistyczna obsługa klienta to tylko w małej części tylko przemieszczanie produktu. To podejśc

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

4980.003980.00 zł

4895.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

-1000zł

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy.

Najbliższy termin: 2018-12-17 - 2018-12-18 Lokacja: Katowice, Śląskie

1350.00 zł

1660.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracownikó
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w różnych instytucjach i organizacjach, m.in. dla – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Mistrzowska Obsługa Klienta dla firm - WRC
Waldemar Ruszel Consulting

Sales Force One to pakiet trzech dwudniowych warsztatów, skierowany do osób: - pracujących w obsłudze klienta, - pracujących w sprzedaży,- zarządzających zespołami pracowników, pracujących w ww. obszarach, - prowadzących firmy.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

4970.002970.00 zł

3653.10 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

-2000zł

LIVE CHAT - obsługa klienta
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie warsztatowe skupione na praktycznej stronie doskonalenia umiejętności komunikacji z klientem przy pomocy komunikatora live chat. Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji z klientem.

Najbliższy termin: 2019-02-07 - 2019-02-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1600.00 zł

1968.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2 381

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Rodan
Hotel Kórnik, Wielkopolskie
Więcej...
Zespół Zamkowo-Pałacowy Zamek Gniew
Miejsce konferencyjne Gniew, Pomorskie
Więcej...
Hotel Białowieski ***
Hotel Białowieża, Podlaskie
Więcej...
Dworek "Róża Poraja"
Hotel Mieścisko, Wielkopolskie
Więcej...
Horizon Plaza
Centrum biurowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Zamek Ryn****
Hotel Ryn, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Miejsce konferencyjne Kraków, Małopolskie
Więcej...
Centrum Biznesowe Chmielna
Centrum biurowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.