* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
|
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
|
Szkolenia dla osób które skończyły 50 lat2009-06-07 11:41:24Osoby, które skończyły 50 lat, mogą za pieniądze unijne skorzystać z bezpłatnych szkoleń, pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Jest na to przewidziane w 2009 roku 1,5 mld zł. Na rynku jest coraz więcej bezpłatnych szkoleń kierowanych do osób po 50. roku życia, które są realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Unijnym wsparciem są objęte osoby bezrobotne z tej grupy wiekowej, jak też pracujące, ale zagrożone wykluczeniem z rynku pracy. Tego typu projekty są realizowane w ramach komponentu regionalnego PO KL (Poddziałania 6.1.1. dla osób bezrobotnych, 7.2.1 dla zagrożonych wykluczeniem społecznym, 8.1.1. dla pracowników przedsiębiorstw i 9.3 kształcenie ustawiczne) i przez instytucje organizujące konkursy w województwach premiowane dodatkowymi punktami. Firma, która chce przeszkolić starszych pracowników, w zależności od województwa może otrzymać dodatkowo od 5 do 12 pkt. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do BEZPŁATNEGO udziału w XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ2009-11-16 12:47:58"KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU - źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania" 10 grudnia 2009 roku, Warszawa |
Szkolenia biurowe Zawodowe zmiany Kamień Śląski, Dolnośląskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.