Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta jako strategiczna przewaga firmyHILLWAY Training & Consulting"Działania w zakresie podniesienie standardów obsługi Klienta w firmach są zadaniem strategicznym. (...)" Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Telefoniczna obsługa klientaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Obsługa klienta w trybie zdalnymKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Powoli należy żegnać się, przynajmniej na pewien czas, z gospodarką intensywnie rozwijającą się. Tym ważniejsze staje się dziś, aby dbać o tych których już wcześniej pozyskaliśmy Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klientKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż marketing
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.