Szkolenia polecane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Kompetencje menedżera marketingu i sprzedażyAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży >>> Czasami mówi się, że awansując pracownika na stanowisko menedżerskie można go skrzywdzić. Dlaczego? (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Storytelling w sprzedaży – skuteczny marketing narracyjnyHILLWAY Training & ConsultingStorytelling to bardzo skuteczne narzędzie stosowane w marketingu narracyjnym, które umożliwia budowanie więzi Klienta z marką (zbudowanie takiej więzi jest jednym z czynników sprzyjających odnoszeniu (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
stron: 1 2
Szkolenia Marketingowe rozwój
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.