Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Marketingowe komunikacja

Szkolenia polecane

Marketing usług medycznych w praktyce. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Marketing usług medycznych w praktyce. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. (...)

Najbliższy termin: 2024-07-18 - 2024-07-19 Lokacja: Do uzgodnienia.

1290.001225.50 zł

1507.37 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

-5%

Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresem
KM Studio - szkolenia

Na samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie.

Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Szkolenie zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresem
KM Studio - szkolenia

Na samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie.

Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Kurs zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresem
KM Studio - szkolenia

Na samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie.

Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Warsztaty zarządzanie stresem - radzenie sobie ze stresem
KM Studio - szkolenia

Na samym początku szkolenia zarządzanie stresem, uczestnikma za zadanie stworzyć swoją mapę sytuacji stresowych – jestto niezbędne, by w trakcie kursu każda osoba mogła pracowaćna materiale dobranym odpowiednio wobec siebie.

Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1290.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

stron: 1 2

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta Marketingowe komunikacja

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.