Szkolenia polecane | |
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1690.00 zł 2078.70 zł brutto (Vat 23%) |
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Najbliższy termin: 2024-10-03 - 2024-10-04 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1995.001795.50 zł 2208.47 zł brutto (Vat 23%) -10% |
Szkolenia Marketingowe obsługa klienta Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.