Szkolenia polecane | |
AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwojuAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę interentową:ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>> "Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych (...) Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1880.001780.00 zł 2189.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Szkolenia | |
Nowoczesne techniki sprzedażyInfoBizTechW czasie szkolenia uczestnicy nabędą: umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność rozpoznawania typów klientów, umiejętność sprzedaży usług i produktów, umiejętność reagowania na stres(...) Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego KlientaHILLWAY Training & ConsultingJak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
stron: 1 2
Szkolenia efektywna komunikacja Interpersonalne sprzedaż
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.