Szkolenia polecane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia | |
MS OutlookINFOBIZTECH Sp. z o.o.Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Najbliższy termin: 2024-05-24 - 2024-05-24 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia sekretariat Firmowe warsztaty
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.