Szkolenia dla firm i pracowników - wszystko związane z firmą i jej działalnością -warsztaty unijne, obsługa klienta, analiza finansowa, optymalizacja kosztów, dokumentacja, obsługa komputera, szkolenia dla przedstawicieli handlowych, sekretarek, szkolenia dla kadr, skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem.
Szkolenia polecane | |
Praca w zespole - praca zespołowaKM Studio - szkoleniaSzkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole. Najbliższy termin: 2025-05-19 - 2025-05-20 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
System INTRASTAT w 2025 roku. Szkolenie z wypełniania deklaracji INTRASTAT - przepisy i praktykaJ.G.Training szkolenia specjalistycznezapoznanie uczestników z zagadnieniami i realizacją przepisów, wynikających z obowiązku statystycznego dotyczącego obrotów handlowych na terenie Unii Europejskiej Najbliższy termin: 2025-05-19 - 2025-05-19 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kontrola zarządcza dla zaawansowanych. Wyznaczanie celów i mierników oraz zarządzanie ryzykiem w podJ.G.Training szkolenia specjalistycznedobre praktyki w zakresie metodyki definiowania celów i zadań, mierników i zarządzania ryzykiem, aktualne wymagania w zakresie kontroli zarządczej. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Zarządzanie sobą w czasie (VOD gotowe do odtworzenia)LEGATO Institute of QualityZarządzanie sobą w czasieCEL SZKOLENIANauczysz się metod selekcji i planowania czasu swojej pracyPoznasz i zastosujesz w praktyce metody wyboru i realizacji zadańNauczysz się standaryzowania zadań, w celu poprawy efektywności Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
390.00 zł 479.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Najbliższy termin: 2025-05-09 - 2025-05-09 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
MS OutlookINFOBIZTECH Sp. z o.o.Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie cech i funkcjonalności programu Microsoft Office Outlook. MS Outlook pomaga w tworzeniu procedur porządkujących takie zasoby, jak kontakty i informacje. Stanowi doskonały wstęp do wsp Najbliższy termin: 2025-05-13 - 2025-05-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Metalearning - jak nauczyć się uczyć?Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Metalearning – uczenie się o uczeniu. Umiejętność rozpoznawania mechanizmów utrudniających zdobywanie i utrwalanie wiedzy oraz wykorzystywanie tych, które podnoszą efektywność tego procesu. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() ![]() |
stron: 1 2
Szkolenia kursy, szkolenia firmowe, unijne warsztaty dla firm
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.