* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Coach moda czy standard w firmach?2008-05-14 15:33:04Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata. |
|
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?2008-02-12 17:03:50Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników? |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Zapraszamy pierwszych 10 osób do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji ZARZĄDZANIE RYZYKIEM FINANSOWYM W FIRMIE - INFORMATYCZNE WSPARCIE WINDYKACJI2010-01-12 12:22:53Koszt udziału dla jednej osoby: - BEZPŁATNY (liczba miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń) - 900 zł + 22% VAT dla przedstawicieli firm z sektora IT |
Szkolenia językowe Dla dzieci zamówienia publiczne Łomża, Pomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.