* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
![]() |
Poszukujący pracy otrzyma ponad 1 tys. zł stypendium2008-09-16 10:39:06Jak podaje onet w najnowszych wiadomościach - osoba zagrożona zwolnieniem z pracy będzie mogła otrzymać z Funduszu Pracy pieniądze na szkolenia i studia podyplomowe. |
![]() |
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
![]() |
Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…2008-03-21 13:11:14Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce! |
Szkolenia szkolenie Ełk, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.