Szkolenia polecane | |
Profesjonalne techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interenetową:Zaawansowane techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta>>>Podczas szkolenia Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznych (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Zarządzanie czasem i efektywność osobista w pracy zawodowej. 2-dniowe warsztaty praktyczne ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie czasem i efektywność osobista w pracy zawodowej. 2-dniowe (...) Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Szkolenia | |
Szkolenie HILLWAY Motywowanie pracowników w call center (telemarketing)HILLWAY Training & Consulting"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć." Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Oceny okresoweINFOBIZTECH Sp. z o.o.Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym Najbliższy termin: 2025-07-17 - 2025-07-17 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenie HILLWAY Grywalizacja – projektowanie i wdrażanie w praktyce biznesowejHILLWAY Training & ConsultingCoraz częściej słyszymy o otaczającym nas kryzysie deficytu uwagi (braku skupienia, przytłaczającej liczbie komunikatów marketingowych, na które przestajemy zwracać jakąkolwiek uwagę) (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Efektywna komunikacja interpersonalnaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, (...) Najbliższy termin: 2025-06-30 - 2025-06-30 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenie HILLWAY Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call centerHILLWAY Training & ConsultingPoznaj skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center! Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Szkolenia motywacja
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.