* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. Termin: 2025-08-27 - 2025-08-27 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
550.00275.00 zł 275.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Inżynierskie Targi Pracy2009-03-09 13:50:18Inżynieryjne Tragi Pracy Politechniki Śląskiej odbędą się 17 marca 2009 roku w godzinach 9.00-15.00 w nowej hali Ośrodka Sportu Politechniki Śląskiej. |
![]() |
W Poznaniu liczą na matematykę2008-08-06 12:54:06Samorząd zapłaci poznańskim gimnazjalistom za dodatkowe lekcje matematyki w nowym roku szkolnym. |
![]() |
Szkolenia biznesowe dla firm na wysokim poziomie2008-05-26 12:15:04Polska stała się krajem z dużym apetytem na tworzenie całej masy firm o różnorodnej specyfice. Jak grzyby po deszczu powstają małe i średnie firmy, które to z jednej strony dają miejsca zatrudnienia, a z drugiej strony nie są w stanie dać poczucia bezpieczeństwa swoim pracownikom przed ewentualnym u |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji EOD Silesia 20092009-07-01 13:03:35* Elektroniczny Obieg Dokumentów oraz Podpis Elektroniczny w firmach i instytucjach Polski południowej * Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji |
![]() |
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.2009-07-06 16:14:27Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku. |
![]() |
Szkolenia pracy POZNAŃ, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.