* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.2009-05-18 14:04:21W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
![]() |
Humaniści na rynku pracy2008-04-22 18:14:41Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. |
![]() |
Szkolenia informatyczne kluczem do sukcesu2008-03-02 19:38:46Szkolenia informatyczne w obecnych czasach decydują o konkurencyjności na rynku pracy. Bez komputera trudno dziś wyobrazić sobie pracę w zdecydowanej większości zawodów i to właśnie wpływa na taki stan rzeczy, iż osoby zatrudnione w różnych firmach muszą podnosić swoje umiejętności w tej dziedzinie. |
![]() |
Pytania na egzamin dla księgowych2009-06-09 10:50:43Ministerstwo Finansów opublikowało komunikat w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. |
![]() |
Szkolenia human resources Zabłudów
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.