* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Najpopularniejsze ebooki i audiobooki!2009-05-27 11:09:51Najpopularniejsze ebooki i audiobooki! Bądź na bieżąco - sprawdź wiosenne bestsellery Możesz mieć je na swoim komputerze za kilka minut |
|
Szkolenia zarządzanie zasobami ludzkimi, personelem2009-05-29 16:22:58Szkolenia zarządzania zasobami ludzkimi (szkolenia , kursy ZZL) mają na celu rozwój wiedzy i pozyskanie kwalifikacji. podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem, kadrami oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenia zarządzan |
![]() |
Kursy wakacyjne2009-06-12 15:33:27Początkowo wątpiono, że moda kursów wakacyjnych przyjmie się w Polsce, a już zupełnie nie dawano szans na to, że kursy/ szkolenia wakacyjne na stałe wpiszą się w kanon pożądanych form dokształcania się wśród dorosłych jak i wśród dzieci. |
![]() |
Szkolenia autoprezentacja Spała, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.