* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Prawo restrukturyzacyjne i postępowanie upadłościowe: dochodzenie wierzytelności, postępowanie o zatJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie z postępowania upadłościowego obejmuje m.in.: prowadzenie i przebieg postępowań restrukturyzacyjnych, układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym, prawa i obowiązki wierzycieli, prowadzenie postępowania upadłościowego oraz skutki. Termin: 2025-05-12 - 2025-05-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
MS Excel – średniozaawansowanyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy. Termin: 2025-06-10 - 2025-06-11 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Excel dla kadrowychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędną w pracy kadrowego i księgowego funkcjonalnością Excela.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości. Termin: 2025-07-17 - 2025-07-18 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.2009-05-18 14:04:21W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. |
|
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-10-20 14:50:33Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. Pierwsza w Polsce roczna Szkoła Negocjacji oparta na praktyce biznesowej |
![]() |
Warto inwestować w studia i szkolenia2008-08-25 12:38:47Ponad pół miliona osób skorzystało z dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny szkoleń i studiów podyplomowych. Ponad 94 proc. uczestników jest zadowolonych z podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i wysoko ocenia przydatność tego typu projektów. Od uruchomienia pierwszych kursów w 2005 roku do końca czerwca roku bieżącego skorzystało z nich ponad 180 tys. firm, głównie małych i średnich. Łącznie szkoleniami objęto ponad 516 tys. pracowników, z których wielu uzyskuje teraz wyższe zarobki, a część awansowała na wyższe stanowiska. |
![]() |
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach2008-05-12 13:34:50Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego. |
Szkolenia komunikacja Ostróda, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.