Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Wakacje z językiem obcym
2008-07-07 14:29:14

Już od kilku lat na rynku w kraju dostępne są kolonie letnie z językiem obcym. Dzieci w różnym wieku podczas letniego wypoczynku mają zagwarantowane indywidualne konsultacje z lektorami oraz grupową naukę języka na adekwatnym dostosowanym do umiejętności poziomie.

Artykuł Wakacje z językiem obcym
ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
2009-08-11 11:37:26

"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT"  3 września 2009 roku, Warszawa  

Artykuł ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT
Dom czy praca czyli praca w domu
2009-08-17 12:05:28

Każdy, kto rozpoczyna karierę zawodową, staje przed pytaniem: gdzie chciałby pracować? I nie o rodzaj stanowiska tu idzie. Tradycyjnie pracuje się w siedzibie firmy. Jednak często spotkać można oferty z kuszącym tytułem: "Praca w domu". Co kryje się pod tym pojęciem?

XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do BEZPŁATNEGO udziału w XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
2009-11-16 12:47:58

"KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU - źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania" 10 grudnia 2009 roku, Warszawa

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia obsługa klienta ON-LINE, Podlaskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.