* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Transport drogowy krajowy i międzynarodowy – umowy, ubezpieczenia, dochodzenie roszczeń (Prawo przewJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż wysyłki i odbiór towaru, a także za prowadzenie reklamacji z tytułu umowy spedycji oraz z tytułu uszkodzenia, ubytku lub utraty towaru w umowie przewozu. Termin: 2025-11-11 - 2025-11-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Czas pracy kierowców i prawidłowe użytkowanie tachografów w 2025 r.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie pomocne w planowaniu pracy kierowców oraz w przypadku kontroli przedsiębiorcy. Omówimy aktualne regulacje oraz projektowane zmiany. Termin: 2025-10-14 - 2025-10-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
Lubisz sprawdzać swoją wiedzę?2009-02-02 11:17:16Chcesz zdobyć ciekawy, płatny staż w międzynarodowej firmie? A może kuszą Cię ciekawe nagrody? Ruszyła właśnie V jubileuszowa edycja konkursu podatkowego Moneta Aurea oraz III edycja konkursu wiedzy o audycie, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej – Moneta Platina. |
![]() |
Szkolenia First Minute - Last Minute2008-12-19 12:35:14Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek |
![]() |
XII Łódzkie Targi Edukacyjne2008-12-10 11:44:18Łódzkie Targi Edukacyjne to najważniejsze wydarzenie promujące wszechstronną ofertę edukacyjną w regionie łódzkim. Na targach prezentowana jest oferta wyższych uczelni z całego kraju oraz zagranicy, szkół publicznych i niepublicznych, placówek zajęć pozaszkolnych oraz szkół językowych. |
![]() |
Szkolenia Excel Jarosławiec, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.