* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
Sprawa dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych2008-07-08 11:07:16Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) od połowy lipca będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie szkoleń i studiów podyplomowych. Agencja poinformowała we wtorek w komunikacie, że ogłosiła konkurs na projekty szkoleniowe i studia podyplomowe dla osób pracujących w mikro, małych, średnich i dużych firmach. |
![]() |
Żak - Szkoła XXI wieku2009-08-07 14:17:49Ta największa ogólnopolska firma edukacyjna to prawdziwa perła na krajowym rynku. Wieloletnie doświadczenie, poparte wyszukaną kadrą pedagogiczną prowadzącą zajęcia przyczyniły się do zdobycia zaufania wśród słuchaczy. Ugruntował się pozytywny wizerunek szkoły w świadomości społeczeństwa, a to najtr |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia motywacja Białystok, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.