* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywnościAVENHANSEN Sp. z o.o.Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Termin: 2025-06-24 - 2025-06-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej w 2025 - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy m.in.: budowę Wspólnotowej Taryfy Celnej, jej strukturę i zawartość oraz zakres stosowania, funkcjonowanie systemu TARIC i ISZTAR, funkcjonowanie systemu HS na świecie, Ogólne Reguły Interpretacji Nomenklatury Scalonej. Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Szkolenia marketing Piła, Podkarpackie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.