* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer2009-05-27 14:08:50Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności. |
|
Przed nami czas kursów wakacyjnych2009-06-17 15:59:50Wakacje kojarzą się na ogół z beztroskim wypoczynkiem, ale coraz więcej osób chce wykorzystać ten czas nie tylko na wylegiwanie się na plaży. Doskonałą metodą łączenia przyjemnego z pożytecznym są letnie kursy. Osoby pracujące zawodowo, szczególnie studenci, którzy godzą pracę z nauką, na co dzień n |
![]() |
Zapraszamy pierwszych 10 osób do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji ZARZĄDZANIE RYZYKIEM FINANSOWYM W FIRMIE - INFORMATYCZNE WSPARCIE WINDYKACJI2010-01-12 12:22:53Koszt udziału dla jednej osoby: - BEZPŁATNY (liczba miejsc ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń) - 900 zł + 22% VAT dla przedstawicieli firm z sektora IT |
Szkolenia szkolenie CAŁA POLSKA, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.