Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia

Zarządzanie zespołem
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników.

Termin: 2025-12-08 - 2025-12-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
2008-11-24 16:04:25

Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Artykuł Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
2008-09-18 15:53:09

Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej.

Artykuł Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.
2009-07-22 22:13:08

Trenerem nazywa się osoby prowadzącą szkolenie, którego celem jest nie tyle przekazanie wiedzy, co trenowanie, doskonalenie odpowiednich umiejętności i zachowań, np. prowadzenie rozmowy sprzedażowej, publiczne przemawianie, czy też umiejętne planowanie czasu. Książka w sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych, jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość ich pracy, a jak sądzę, także i życia.

Artykuł Jak zostać trenerem? Trener i jego zawód.
Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną
2009-10-26 12:20:11

Popularne powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w każdej sytuacji. Także podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczy się pierwsze wrażenie, jakie kandydat zrobi na pracodawcy. Myli się ten, kto myśli, że chodzi o pierwszą wymianę zdań zainteresowanych. Na samym początku zwraca się uwagę na strój.

Artykuł Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia komunikacja Gdańks, Podkarpackie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.