* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Czas pracy kierowców i prawidłowe użytkowanie tachografów w 2025 r.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie pomocne w planowaniu pracy kierowców oraz w przypadku kontroli przedsiębiorcy. Omówimy aktualne regulacje oraz projektowane zmiany. Termin: 2025-10-14 - 2025-10-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
MS Excel – średniozaawansowanyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy. Termin: 2025-07-07 - 2025-07-08 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nowe fundusze na szkolenia – EFS2008-03-02 19:44:03Od 2008 do 2015 roku przedsiębiorcy oraz pracownicy firm mogą korzystać ze szkoleń oraz studiów podyplomowych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, obecnie w ramach realizacji projektu „kapitał ludzki” . |
![]() |
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer2009-05-27 14:08:50Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
![]() |
ISO Białystok 20092009-08-13 11:30:22ISO Białystok 2009. *zarządzanie jakością w firmach i instytucjach województwa podlaskiego* Sponsor Główny Konferencji: UDT-CERT |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia prawo Poznań, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.