* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?2008-02-12 17:03:50Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników? |
![]() |
Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne2009-06-02 15:42:26Ruszyła rekrutacja do trzeciej edycji programu "Studiuj latem", który umożliwia studiowanie w czasie wakacji w systemie e- lerningowym. Organizatorem i pomysłodawcą płatnego programu jest Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University (POU). |
![]() |
Pytania na egzamin dla księgowych2009-06-09 10:50:43Ministerstwo Finansów opublikowało komunikat w sprawie uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. |
![]() |
Szkolenia kadry Poznań, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.