* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Jak rozwija się Twoja kariera?2009-01-02 14:59:38Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju. |
![]() |
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku2008-02-27 13:01:42
|
|
Naczelna Organizacja Techniczna: Innowacje lekiem na kryzys2009-06-02 15:49:00W Polsce ludzie są bardzo kreatywni i innowacyjni, natrafiają natomiast na przepotężne bariery urzędnicze. To się zmieni wkrótce, a przyczyną zmian na lepsze będzie między innymi stagnacja w gospodarce - przekonuje w rozmowie z PAP Włodzimierz Hausner, dyrektor Centrum Innowacji Naczelnej Organizacji Technicznej. O szansach, jakie polskiej gospodarce otwiera dekoniunktura polscy uczeni, technicy i inżynierowie będą mówili 16 czerwca w Poznaniu na dorocznym Forum Inżynierskim towarzyszącym Targom Innowacje-Technologie-Maszyny. NOT jako wspólnota Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych reprezentuje społeczność techniczną. Misją organizacji są działania na rzecz wzmocnienia roli środowiska technicznego jako współtwórcy postępu cywilizacyjnego i zrównoważonego rozwoju. |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia Excel Gdańks, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.