* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
![]() |
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
![]() |
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
![]() |
Szkolenia hobbystyczne: hobby i praca.2009-06-25 15:13:01Nasza pasja - czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązków dla relaksu. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też z zarobkiem — głównym celem jednak pozostaje przyjemność płynąca z uprawiania hobby. |
![]() |
Zapraszamy na konferencję Zasoby Ludzkie!2009-07-29 11:50:08Szanowni Państwo, Ktoś kiedyś powiedział: "najważniejszym majątkiem każdej firmy są jej ludzie – pracownicy". To miłe dla każdego ucha zdanie (99% z nas występuje w roli "zasobu ludzkiego" jakiejś firmy lub organizacji) ma jednak - w gruncie rzeczy - bardzo niejasną treść. Dlaczego najważniejszym, w jakim zakresie, no i czy aby - na pewno? |
Szkolenia zarządzanie Miejsce zostanie wskazane, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.