* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Już jutro! Tajniki pracy Doradcy Zawodowego2009-01-23 13:29:45Czyli co zrobić, żeby być dobrym Doradcą Zawodowym. Opowiemy o tym, jaka jest specyfika tej pracy, jakie cechy powinien mieć Doradca Zawodowy, jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie należy skończyć studia, gdzie odbyć przydatne kursy. Powiemy także o możliwościach zdobycia doświadcze |
![]() |
Mądry szef szkoli swoich pracowników2008-11-26 14:40:04Już niedługo to stwierdzenie może stać się jeszcze bardziej oczywiste i powszechne, ponieważ okazuje się, że kryzys gospodarczy dotknie także Polskę. |
![]() |
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"2008-06-16 14:16:07Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie. |
|
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
Szkolenia rekrutacja Solec-Zdrój, Lubelskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.