* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnoścJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Karta charakterystyki i scenariusze narażeniaJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest omówienie karty charakterystyki oraz załączników do karty - tzw. scenariuszy narażenia. Termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
![]() |
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
![]() |
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
![]() |
Pakiet antykryzysowy trafił do Sejmu2009-06-14 20:36:24Do Sejmu trafiła część projektu tzw. pakietu antykryzysowego, dotycząca zmian w prawie pracy, m.in. elastycznego czasu pracy i umów na czas określony. Pakiet antykryzysowy to 13 punktów ustalonych w końcu marca przez pracodawców i związki zawodowe. Większość z nich to propozycje zmian w prawie pracy, mających na celu utrzymanie zatrudnienia w czasie kryzysu gospodarczego.Rozwiązania zawarte w skierowanym do Sejmu projekcie "o pomocy państwa w przeciwdziałaniu rozwiązywaniu z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników" mają charakter przejściowy i będą obowiązywać do 31 grudnia 2011 r. Część przepisów dotyczy wszystkich pracodawców, niezależnie od ich sytuacji finansowej, a część tylko tych, którzy w czasie kryzysu znajdą się w przejściowych kłopotach. |
Szkolenia human resources Polańczyk, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.